×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، محمد محمودی نژاد با اشاره به پیش بینی ورود بیش از ۹۰ هزار خودرو در پنج شنبه و جمعه آخر سال به آرامستان بهشت سکینه (س) اظهار کرد: طی دو سال گذشته به واسطه شیوع کرونا امکان زیارت اهل قبور در پنج شنبه و جمعه آخر سال وجود نداشت و این امر باعث شده امسال با احتمال ازدحام جمعیت در آرامستان بهشت سکینه (س) مواجه باشیم.

وی ادامه داد: هر چند با توجه به واکسیناسیون سراسری شاهد کاهش تعداد بیماران هستیم ولی مردم بدانند کرونا هنوز تمام نشده و خطر سلامت آنها را تهدید می‌کند.

وی افزود: همکاران آرامستان بهشت سکینه از ۲۵ الی ۲۹ اسفند از ساعت ۵ صبح الی ۸ شب میزبان زائران اهل  قبور هستند ولی از شهروندان درخواست می‌شود برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و ترافیک ساعت مراجعه خود را برای زمان‌های خلوت تر تنظیم کنند.

این مسئول تاکید کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به نرم افزارهای تهیه شده وضعیت ترافیک در محدوده آرامستان را بررسی و بعد نسبت به مراجعه اقدام کنند.

محمودی نژاد ادامه داد: با توجه به اینکه آرامستان بهشت سکینه (س) فضای محدودی برای پارک خودرو دارد، از مراجعه کنندگان درخواست می‌شود تا جایی که امکان دارد از مراجعه به صورت خودروی تک سرنشین خودداری کنند و برای راحتی حال خودشان همه که شده ظرفیت چهار نفری خود را پر کنند.

وی در پایان گفت: استفاده از ماسک در زمان ورود به آرامستان و حفظ فاصله اجتماعی در زمان زیارت اهل قبور هم ضروری است.

منبع خبر : ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});