×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تسریع در روند بیمه ورزشکاران ، داوران و مربیان شهرستان طالقان
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، بشیری مدیر صندوق استان با حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان با عباسی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد
در این نشست بشیری با توجه به لزوم تامین اجتماعی برای اقشار مختف جامعه گفت : تامین اجتماعی برای تمامی اقشار جامعه یک امر حیاتی می باشد و نقش مهمی در آینده افراد بخصوص در زمان پیری و ناتوانی خواهد داشت .

بشیری با اشاره به امکان استفاده ورزشکاران از مزایای صندوق عنوان کرد : ورزشکاران ، داوران و مربیان ۱۸ تا ۵۰ سال نیز در قالب مشاغل فصلی می توانند با کمک ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه از مزایای بلند مدت صندوق شامل ازکارافتادگی ، بازنشستگی و مستمری بازماندگان عضو صندوق شوند

عباسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان نیز با استقبال از این طرح گفت : تامین اجماعی میتواند اهمیت و نقش بسزایی در آینده ورزشکاران ، داوران و مربیان خانواده آنان داشته باشد.

عباسی افزود : با توجه به اینکه اکثر ورزشکاران سنی بین ۱۸ تا ۵۰ سال دارند و مشمول بیمه اجباری نمی باشند ، میتوانند با تحت پوشش قرار گرفتن در این صندوق نسبت به آینده اطمینان خطر داشته باشند .

عباسی در پایان خاطرنشان کرد : اداره ورزش و جوانان از طریق تبلیغات محیطی ، فضای مجازی و …. جهت آشنایی هر چه بهتر مشمولان به معرفی صندوق پرداخته و متقاضیان را به کارگزار صندوق در این شهرستان معرفی خواهد کرد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.