×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تزریق ۱۰ دستگاه خودرو ون به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گرمدره
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره ،در این مراسم دکتر دادخواه شهردار گرمدره گفت: در راستای بزرگداشت ایام الله دهه فجر شهرداری گرمدره با توجه به نیاز شهروندان و شهر در این بخش، تقاضای شورای شهر در زمینه تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی را مورد توجه قرار داد.

دادخواه ادامه داد: درراین راستا تعداد ۱۰ دستگاه خودرو ون در مسیر گرمدره به خط مترو و همچنین گرمدره به کرج تهیه گردید ه و به ناوگان حمل ونقل عمومی شهر تزریق شد .

وی اضافه کرد: چند دستگاه به صورت چرخشی درون شهری و ۴ دستگاه اتوبوس و ۶ دستگاه ون در مسیر کرج گرمدره از امروز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این مسوول با بیان این که کمبود وسایل حمل و نقل عمومی مشکل بسیاری برای همشهریان ایجاد کرده بود گفت: با توجه به تعداد کم مسافر برای اتوبوس ها و به صرفه نبودن آن خدمات رسانی با اتوبوس امکان پذیر نبود که برای جبران آن ورفع نیاز شهروندان این تعداد ون به سیستم حمل و نقل عمومی شهر تزریق شد.

وی در بخشی دیگر از این آیین تصریح کرد: با توجه به برنامه های ایام الله دهه فجر ۴۳ برنامه قطعی در سه بخش فرهنگی، عمرانی و ورزشی تبیین شده است تا گامی در جهت خدمت به شهروندان و انقلاب برداریم.

دکتر عباس دادخواه اظهار کرد: در تلاش هستیم زیرساختهای شهر را به نتیجه رسانده و تمام پروژه ها را به سرانجام برسانیم و بتوانیم به وظیفه مان در راستای خدمت رسانی به مردم به بهترین نحو عمل کنیم.

عباس دادخواه بیان کرد:خدمت رسانی از جمله وظایف ماست و متاسفانه مشکلات مالی و هم چنین شیوع ویروس کروناسبب مشکلات بسیاری برای تحقق برخی از برنامه ها و پروژه هایمان شده است.

این مسوول اعلام کرد: مردم در برنامه های دهه فجر حضور یابند و کمک کنیم دست در دست هم بر مشکلات فایق و با همراهی و همدلی شهر مهربانی را بهتر از قبل بسازیم و یکایک مشکلات را حل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حجازی نیا امام جمعه گرمدره نیز طی سخنانی در این آیین گفت: ما خدمتگزار و خادم‌ مردم هستیم و اگر دردمندی خدمت به مردم را داریم باید خدمتگزار خوبی باشیم و تمام سعی مان باید برای آرامش رفاه و امنیت مردم باشد.

خطیب جمعه شهر گرمدره ضمن تشکر از فعالیت های شهردار گرمدره به دلیل ایجاد زیرساختهای این شهر و برنامه ریزی در جهت ایجاد آن گفت: همه مسوولان باید کلان نگر بوده و ما در این شهر نیاز به نگاه کلان و کلان نگری داریم که خوشبختانه شهردار کنونی در جهت ایجاد آن تلاشهای خوبی انجام داده اند. وی ضمن انتقاد از مسوولان گذشته شهر گرمدره در خصوص ساخت و سازها و عدم توجه به آینده و کلان نگری شهر گفت: خوشبختانه در زمان شهردار کنونی فعالیت های خوبی در حال انجام است.  حجت الاسلام والمسلمین حجازی نیا ادامه داد: خوشبختانه با تزریق این تعداد دستگاه ون جدید تسهیل خوبی برای حمل و نقل شهروندان بوجود آمده است.

وی همچنین تاکید کرد: برای خط آزادی و گرمدره نیز تدابیری اندیشیده شود.

وی گفت: دست به دست هم کمک کنیم شهرمان آباد شود و انتقادهای سازنده را منشا راه خود قرار دهیم و همچنین در کنار انتقادها مردم راهکار نیز ارایه دهند.

امام‌جمعه گرمدره در آخر بیان کرد: امیدوارم‌ شهری بسازیم که آیندگان به مسوولان گذشته خود افتخار کنند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.