×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش تارا نیوز، نوای یا رضاجان یا رضاجان می‌آید و گوش حجان صدای نقاره را می شنود. خادمان با پرچمی سبز از میان دود اسپند و عطر گلاب از راه می‌رسند، خادمان کوچک امام هشتم به صف ایستاده‌اند و چشم‌های پیر و جوان آهسته می‌بارد.

ابتدای روز پانزدهم خرداد با ورود کاروان زیر سایه خورشید در میان زحمت کشان نارنجی پوش شهرداری، آفتاب پرمهر خراسان برسر پارکبانان و سبزبانان شهرداری کرج تابید و جسم‌های خسته‌شان را تا پای پنجره فولاد طلایی برد و زیارتی ناب را نصیب شان کرد.

پرسنل، بیماران و خانواده‌هایشان در بیمارستان شهید مدنی کرج، با دل‌های شکسته به استقبال پرچم ضامن آهو رفتند و دست‌هایشان را در خیال به شبکه‌های پنجره فولاد گره زدند.

پس از دلجویی از بیماران، حاملان پرچم متبرک رضوی جهت آرامش روح در خانه پرچم کرج حضور یافتند و از پرچم‌های متبرک گنبد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گنبد حضرت ابوالفضل العباس(ع) تبرک جستند.

هنگامه ظهر بود و‌ کاروان مهمان خانواده شهدا، نماز ظهر با حضور حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در خانه شهیدان امیر و نادر شعبانی اقامه شد.

بعدازظهر، آزاده و جانباز حسین عابدی و جانباز شیمیایی غلامرضا خرم، پذیرای خادمان و حاملان پرچم متبرک رضوی شدند.

غروب آفتاب نزدیک بود که دختران کوچک و نوجوان موسسه قرآنی فرهنگی بیت النور، با چوب‌پرها و اشک‌های پاکشان پذیرای پرچم متبرک حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) شدند و نمازگزاران مسجد امام حسین علیه السلام جهت اقامه نماز مغرب، پرچم آن امام همام را بر روی دستان خود پای پیاده با سلام و صلوات تا محراب مسجدشان رساندند و بر آن تبرک جستند‌.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});