×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تأملی بر انتصابات صورت گرفته از سوی استاندار البرز
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، استان البرز به دلیل محدودیت منابع مالی و اعتباری، مجاورت با پایتخت، افزایش بی رویه و افسارگسیخته مهاجرت، استقرار چندین زندان و ندامتگاه و … با آماجی از مسائل و مشکلات متعدد مواجه است که باعت می شود در کنار معضلات سیاسی و اقتصادی به دلیل تحریم های ناجوانمردانه، با انبوهی از مشکلات مواجه باشد. در این راستا به رغم تمامی این محدودیت ها سعی شده است با تکیه بر همدلی و هم افزایی میان مدیران صف و ستاد، نماینده محترم ولی فقیه در استان، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران کل دستگاه های اجرایی، امنیتی و قضایی اقداماتی در دستور کار قرار گیرد که استان البرز بتواند به جایگاه واقعی خود در عرصه ملی و بین المللی دست یابد.
ناگفته پیداست نیازمندی های استان در حوزه های زیرساختی از قبیل خدمات مختلف؛ آب، برق، گاز، راه ها و … از یکسو و محدودیت های منابع مالی و اعتباری از سوی دیگر باعث شده روند توسعه استان با کندی مواجه باشد اما بواسطه تلاش های مستمر دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی پیگیری های فراوانی به منظور تامین زیرساخت های مورد نیاز استان صورت گرفته است که جای تقدیر و تشکر دارد.
اخیرا مطالبی در خصوص انتصابات صورت گرفته از سوی استاندار محترم البرز در رسانه های مختلف بازنشر می شود که نیازمند دقت نظر و همچنین واکاوی بیشتری از سوی اهالی رسانه به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است.
بدون شک احاطه هر یک از مدیران به جغرافیای سیاسی، منابع اقتصادی و واقعیت های فرهنگی و اجتماعی استان در کنار تخصص و مدیریت مناسب می تواند گره گشای بسیاری از مسائل استان باشد. در این مسیر طرح برخی موضوعات از جمله انتصاب مدیران بومی و انقلابی که از زمان تصدی دکتر عبداللهی به عنوان استاندار البرز در دولت مردمی سیزدهم به
نیکی مورد توجه قرار گرفته به عنوان یکی از مطالبات به حق شهروندان و اقشار مختلف مردم مطرح شده است. لازم به ذکر است طی ۷ ماه گذشته حدود ۸۰ درصد انتصابات انجام شده از سوی استاندار البرز از میان کارمندان حوزه ستادی صورت گرفته که در مقایسه با دوره های گذشته بسیار چشمگیر بوده است.
برای انتصاب فرمانداران شهرستان های استان نیز، استاندار محترم گزینه پیشنهادی خود را مطرح می نماید و پس از بررسی از سوی وزارت کشور بر اساس شاخص های مدنظر، بررسی های لازم انجام و از سوی وزیر محترم کشور حکم انتصاب صادر می شود.
در خصوص انتصاب مدیران استانی نیز وزارتخانه ها و سازمان های کشوری، نظر مشورتی استاندار محترم البرز، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین نماینده محترم ولی فقیه در استان را اخذ و پس از ارزیابی و پایش شاخص های تخصصی و عمومی مدنظر که بومی بودن یکی از آن شاخص ها بشمار می رود، اقدام لازم صورت می گیرد.
ضمن تقدیر از تمامی اقشار مختلف مردم انتظار می رود پیرو سخنرانی های متعدد دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز در جلسات مختلف مبنی بر همکاری و مشارکت گسترده احزاب، گروه های جهادی و انقلابی، معتمدین محلات و اقشار مختلف مردم با ورود تخصصی به مسائل استان یاری گر مسئولان در خدمت رسانی صادقانه و مطلوب به مردم همیشه سرافراز البرز باشند.
در یادداشت های بعدی به تفصیل به اقدامات و برنامه های دکتر عبداللهی استاندار جهادی و پرتلاش البرز اشاره خواهد شد.

محمدرضا جهانشاهلو
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.