×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

دکتر داود زارع اظهار کرد:اکنون تعداد ۳۲۰ هزار نفر از ساکنین خوب و نجیب استان البرز تحت پوشش صندوق بیمه ایرانیان قرار داشته و تقریباً ۱۳۸ هزار نفر از ایشان شامل دهک های ۱تا۳ ، بدون هیچگونه هزینه ای و به صورت رایگان تحت پوشش قرار گرفته اند.

ایشان در ادامه یادآور شدند: عزیزان ساکن استان البرز از سه روش می توانند با ما در تماس بوده و برای دریافت بیمه اقدام نمایند. اول اینکه از طریق سامانه شبانه روزی ۱۶۶۶ تماس حاصل نموده و یا از طریق سامانه شهروندی بیمه سلامت به آدرس CSP.ihio.gov.ir درخواست صدور بیمه داشته باشند و برای راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های ۵-۳۴۴۷۲۳۹۳ تماس حاصل نمایند.

زارع در بخشی دیگر از صحبت های خود اعلام کردند: برابر دستورالعمل های موجود و همچنین در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت مادران باردار و شیرده و کودکان زیر ۵ سال بدون رعایت شرط خانوار وبراساس آزمون وسع بدون پرداخت حق بیمه تحت پوشش قرار می گیرند و کسانی که اصلاً بیمه ندارند می توانند با ثبت نام در سامانه شهروندی یک ماه به صورت رایگان و با با پرداخت ۲۵% سرانه سه ماهه و یا با پرداخت کل سرانه به مدت یکسال تحت پوشش قرارگیرند.

وی در بحث پرداخت هزینه های درمانی گفتند: بیمه شدگان گرامی به هنگام مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد در بخش سرپایی ۳۰% و در بخش بستری ۱۰% هزینه ها را پرداخت خواهند کرد.

یادآوری می شود: ثبت نام،تمدید و یا ابطال بیمه سلامت ایرانیان فقط از طریق سامانه CSP.ihio.gov.ir می باشد و دفاتر پیشخوان حق دریافت هیچگونه هزینه ای را ندارند و مردم خودشان می توانند با مراجعه به این سایت تحت پوشش قرارگیرند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});