×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهره‌برداری از ۲۵ پروژه عمرانی در فردیس با حضور استاندار
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مجتبی عبدالهی استاندار البرز در حاشیه سفر استانی در شهرستان فردیس، در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در خصوص پروژه های شهرستان فردیس، اظهارکرد: ۲۵ پروژه با اعتباری بیش از ۳۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که از این تعداد ۱۹ پروژه در بخش دولتی و ۶ پروژه در بخش خصوصی افتتاح شد.

وی تعداد پروژه های استان البرز در دهه فجر را ۲۹۹ پروژه و اعتبار آن را بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی مخزن ۵ هزار متر مکعبی در فردیس، گفت: تامین آب فردیس از طریق چاه انجام می شود اما با مشکلات در کمبود آب در این شهرستان مواجهیم که با تخصیص اعتبارات و اجرای پروژه های مختلف عمرانی تلاش کردیم تا نسبت به رفع این مشکلات گام های مثبتی برداریم.

امروز در پنجمین روز از دهه فجر و سفر استاندار البرز و مسوولان استانی به شهرستان فردیس با ادای احترام و گلباران مزار شهدای مشکین دشت آغاز شد.

در ادامه سالن شهدای اقتدار با مساحت ۲ هزار متر مربع و اعتبار ۷ میلیارد تومان که به همت مدیریت شهری مشکین دشت احداث شده بود با حضور مسوولان استان و شهرستان به بهره برداری رسید. به گفته شهردار مشکین دشت ۱۰ پروژه دیگر توسط مدیریت شهر آماده بهره برداری در ایام دهه فجر است.

در ادامه طرح توسعه شرکت پارسا پلیمر پویا در با سابقه ۲۵ ساله در حوزه قالب سازی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شهرک سیمین دشت فردیس به بهره برداری رسید. این شرکت با ۸۰ نفر نیرو به صورت مستقیم در حال فعالیت است.

شرکت ژرفاپژوه تولید کننده قطعات خودرو با مساحت ۲۹۰۰ مترمربع و اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان و اشتغال ۸۵ نفر در شهرک صنعتی سیمین دشت به بهره برداری رسید که این شرکت قابلیت افزلیش ظرفیت اشتغال به ۱۲۰ نفر را دارد.

مخزن ۵هزار متر مکعبی با صرف هزینه ۱۵ میلیارد تومان که ساخت آن در سال ۹۸ آغاز شد و امروز با حضور استاندار البرز به بهره برداری رسید که این مخزن تامین آب بیش از ۳۱ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.