×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی آذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، زهرا یوسفی با بیان این خبر افزود: کمپین مداد نارنجی در راستای سیاست‌های حمایتی – تحصیلی بنیاد دستان مهربان و با هدف تأمین لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزانی برگزار می‌شود که خانواده‌های آنان استطاعت مالی کافی ندارند.
وی با بیان اینکه مداد نارنجی، یک کمپین بسیار گسترده در سطح کشور است، اظهار کرد: این کمپین تاکنون در شهرهای تهران، تبریز، مراغه، ارومیه، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، زنجان، قم، ساری، گرگان، مشهد، زاهدان، شاهرود، رشت، یزد، کرج و قزوین بر‌گزار شده است.
مدیرعامل بنیاد دستان مهربان با اشاره به اینکه این کمپین به دلیل گستردگی و وسعت ملی، مورد توجه بسیاری از هنرمندان کشور قرار گرفته، در رابطه با انتخاب نام «مداد نارنجی» برای این کمپین حمایتی – تحصیلی گفت: رنگ نارنجی نشانگر عشق، امید و ایثار و بی هیچ تنش و جهت گیری خاصی برای همگان آشنا و بیانگر پیام یاری رساندن به یکدیگراست.
یوسفی اظهار امیدواری کرد: مردم مهربان ایران زمین با پیوستن به این کمپین، در قبال کودکان نیازمند، عشق و ایثار به خرج داده و با فراهم آوردن شرایط مناسب تحصیل برای این کودکان، آینده‌ی نسل‌های بعدی جامعه را از هم‌اکنون تأمین می‌کنند.
لازم به ذکر است چهره‌های مطرحی همانند: فاطمه گودرزی، فریبا نادری، متین ستوده، پرستو صالحی، مارال فرجاد، تهمینه ملانی، وحید شیخ زاده، نیما نکیسا، نیما رئیسی، نیما کرمی، محمدرضا عیوضی و… از حامیان کمپین حمایتی – تحصیلی مداد نارنجی در سال‌های اخیر بوده‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});