×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز با بیان اینکه  یکی از محوری ترین برنامه های ویژه ایام اربعین توزیع ۵ هزار بسته معیشتی با ارزش ۲۵۰ هزار تومان در هر بسته است، گفت: هدف کمک مومنانه و توجه به مستضعفان است.

وی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی در جهت تبیین فرهنگ عاشورا و تاسوعا بیان کرد: استفاده از ظرفیت های فضای مجازی به ویژه آنکه در هفته وقف هستیم با هدف توجه به محرومان در برنامه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز قرار دارد.

حجت الاسلام دشتکی از خدمت رسانی به زائران و مجاوران بقاع متبرکه در ایام اربعین تا پایان ماه صفر متناسب با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: ۱۰ موکب سلامت در قالب توزیع رایگان ماسک و مواد شوینده همچنین بروشورهای اطلاع رسانی سلامت توزیع می گردد.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز،فضاسازی، آماده سازی فضاهای روباز بقاع متبرکه برای برنامه های دهه سوم اربعین در نظر گرفته شده است و اگر مشکلی برای برپایی نماز جماعت نداشته باشیم، این امر در بقاع متبرکه اجرا می شود همچنین اعزام مبلغان در این ایام را در نظر داریم.

در پایان حجت الاسلام دشتکی اجرای این برنامه ها را متناسب با تصمیم ستاد کرونا خواند و گفت: آرامستان هایی که در جوار امامزادگان قرار دارند بنابر دستور ستاد کرونا با هدف حفظ امنیت شهروندان تعطیل است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});