×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ۲۹ اسفندماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج با بیان اینکه هدف دشمن نسل جوان است،گفت: خیلی از حرف‏هایی که گاهی در فضای مطبوعاتی یا فرهنگی کشورمان زده می‏شود، تفسیرش این است و با این دید، قابل تحلیل است. آن‏ها می‏خواهند نسلی که الگوی جوانان فداکار برجسته دنیا شد به یک نسل‏بی‏خاصیت تبدیل شود. آن‏ها می‏خواهند فرهنگ‏سازی و الگوسازی کنند؛ آن‏ها می‏خواهندجوان ایرانی و نسل نوی ایرانی، یک نسل تحقیر شده تو سری خور باشد تا بتوانند روی او سوار شوند و به او دیکته و آن کاری را که می‏خواهند؛ انجام دهند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه دشمن بیشترین سرمایه گذاری را در نسل جوان انجام می‌دهد، بیان کرد: لذا دشمن وقتی می‌بیند می‌تواند روی این زمینه فعالیت کند و تغییرات نسلی به وجود بیاورد بیشترین سرمایه گذاری را در این بخش انجام می‌دهد و  این مطلب راکتمان هم نمی‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: دولتمردان آمریکا و بعضی واداده‌های داخلی خیال می کنند و امید دارند که می توانند با تهدید و تطمیع و امثال اینها تفکر انقلابی را از مردم بگیرند خیال باطلی است. امروز شعار مرگ برآمریکا، شعار همه انقلابیون و آزدیخواهان جهان است. در سرخود، طرد ایران را از صحنه سیاسی جهان می پرورانند، در حالی که  دوران  آقائی  آنان  به پایان  رسیده، شکست های مفتضحانه و پی در پی سیاست های آنان درباره ایران و منطقه و غرب آسیا حیثیتی برای  آمریکا و نوچه های  بی مقدارش نگذاشته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان ضعف آمریکا در منطقه ،بیان کرد: محور مقاومت با قدرت در حال پیشروی و تثبیت مواضع خود است. امروز یمن مظلوم با دست خالی اقتدارخودگفته آمریکا و رجزخوانی ارتجاع عرب به سر کردگی آل سعودِ اسرائیلی صفت رابه سخره گرفته است.

کشورهای منطقه به خصوص ترکیه حساب شده‌تر عمل کنند

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به روابط ترکیه و آل سعود، بیان کرد: باید کشورهای منطقه به خصوص ترکیه حساب شده تر عمل کنند و خود را داخل در این بازی ها نکنند. جالب است ترکیه ای که در لیبی با عربستان در حال مخاصمه و جنگ است، حاضر است به خاطر منافعش در مأرب در کنار عربستان باشد.

وی در ادامه با تاکید بر حضور یک پارچه مردم پای صندوق انتخابات ،بیان کرد:ان شاءالله ادامه این مبارزه را در انتخابات سال آینده خواهید دید وقتی  که مردم یکپارچه و متحد پای  صندوق‌های  رای  آمدند و مقدمات سرکار آمدن دولت جوان حزب اللهی را فراهم کردند. امید است مردم باانتخابِ از روی بصیرت خود، دست مسئولان ناکارآمد و نالایق را از منصب های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی کوتاه کنند.

کشورهای به ظاهر متمدن، شکست خورده امتحان الهی

رئیس شورای امور مساجد استان البرز با اشاره به اتمام سال جاری و وجود امتحانات سخت الهی در این سال، بیان کرد: این امتحان الهی برای افراد و ملت ها نمرات مختلفی را به همراه داشت. عده ای با نمره عالی قبول و گروهی مردود شدند.نمره کشورهائی که دم از تمدن و دمکراسی و امثال این حرف ها می زنند با مدیریتی زننده و ناکارآمد که از خود نشان دادند وحتی راضی شدندکه سالمندان جامعه را در این بلیه بدون رسیدگی رها کنند معلوم است. وضعیت غارت فروشگا ه ها و مغازه ها راهم که در خبرها دیده اید.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه افزود: اما عزتی که تربیت شدگان مکتب اهل بیت آفریدند را سراسر دنیا به چشم خود دیدند. دیدند که با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب چگونه دستورات دینی و قرآنی و توصیه های اهل بیت علیهم السلام مثل دوران دفاع مقدس که صفات عالی ایثار و جهاد و شهادت فعلیت پیدا کرد، راجع به مواسات و مواخات و برادری و ایثار و همدلی هم تبدیل به عمل شد و فعلیت پیدا کرد.

وی با بیان هجمه همه جانبه دشمن و کم کاری بعض مسئولین در سالی که گذشت،گفت: سختگیری‌ها و تحریم‌های چند وجهی آمریکا و ترور دانشمند هسته‌ای و تلاش برای ایجاد آشوب در داخل کشور و بعض کم کاری‌ها و بی تدبیری‌های مسئولان، روحیه استقامت مردم را تقویت کرد و با تحمل همه سختی ها، صحنه های حضور را تا جائی که اجازه داده می شد حفظ کردند ولو در بعد عبادی در بحث مراسم مذهبی، جمعه و جماعات کوتاهی هائی شد.

امام جمعه کرج با اشاره به رویش های این مسیر و تشکر از کادر درمان،بیان داشت: اما در این بین باید آفرین گفت به همت مردان و زنان سپید پوشی که برای بهداشت جامعه وحفظ سلامت مردم تاپای جان تلاش کردند و شهیدانی بزرگوار تقدیم کردند. رویش های یک سال گذشته درزمینه های علمی و صنعتی به خصوص صنعت دفاعی وموشکی و پهپادی و دریائی و تولید واکسن کرونا را که در متن فشارها بدست آمد فراموش نکنیم و شکرگزار باشیم.

برخی به هر نحوی می خواهند خود را در قدرت نگه دارند/افراد متدین،متخصص و مفید در حوزه مدیریت شهر را انتخاب کنید

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات شوراهای شهر،بیان کرد: خوب تعداد زیادی از افراد که خود را شایسته حضور در شورا می دانند اعلام آمادگی کرده اند تا اسامی صلاحیت داران اعلام شود شما رصد و پایش خود را داشته باشید از این جا به بعد بهشت و جهنم رای  دهندگان شروع می شود.

وی با  تذکر و توصیه در انتخاب افراد اصلح برای انتخابات پیش رو ،بیان کرد: ببینید چه کسانی را انتخاب می کنید جالب است دست کسانی که از منصب ها کوتاه شده به نحو دیگری تلاش می کنند تا خود را در صحنه و قدرت نگه دارند. به کاندیداهای مستقل و لیست هائی که در آینده ارائه می شود کاملاً دقت کنید. افراد کار آمد و متدین و متخصص که مفید به حال حوزه مدیریت شهری هستند را انتخاب کنید.

نماینده رهبر معظم انقلاب در انتها بیان داشت:گاهی شنیده می شود افراد خاصی که تمایل دارند در آینده مثلاً شهردار باشند، لیستی را تقویت می کنند و حمایت می کنند که نتیجه اش شهردار شدن خودشان باشد. جالب است افرادی هم که می دانند رد صلاحیت می شوند دنبال دیدن زید و عمرو هستند تا کاری برایشان صورت گیرد که امیدواریم و مطمئن هستیم این دوره دقت لازم در این زمینه صورت می گیرد و شاهد حجم گسترده از انحلال و دستگیری شوراهای شهر وروستا در آینده نیستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});