×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
المان بهار قرآن در کنار هفت سین نوروزی در شهر گسترانیده شود
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، علی قاسم پور در نود و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، بر استفاده از فرصت این اعیاد برای برگزاری برنامه‌های بانشاط فرهنگی با حضور خانواده‌ها و اهتمام به موضوعاتی که به ارتقای فرهنگ عمومی می‌انجامد تأکید کرد و اظهارداشت: در فرصت باقی مانده تا روز میلاد ولی عصر(عج) شهر کرج کاملاً آماده و مهیای جشن میلاد امام زمان (عج) شود.

فعالیت خدمات شهری شهرداری تعطیل بردار نیست

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مدیریت شهری در ایام پایانی سال برای حفظ پاکیزگی شهر بیشتر فعالیت کند، تصریح کرد: فعالیت خدمات شهری شهرداری تعطیل بردار نیست بر این اساس رسیدگی به وضعیت تنظیف و پاکسازی شهر، نظارت بر پاکیزگی و آمادگی شهر و سرویس‌های بهداشتی، جمع‌آوری نخاله‌ها، ساماندهی معابر و آماده‌سازی شهر از جمله فعالیت‌های شهرداری در ایام پایانی سال برای سال جدید و ایام ماه مبارک رمضان در راستای طرح استقبال از بهار است.

قاسم پور اذعان کرد: با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، میادین میوه و تره بار شهرداری اقلام معیشتی را آماده کنند تا مردم بتوانند بدون دغدغه، مایحتاج خود را با قیمت مناسب تأمین کنند.

وی بیان کرد: در آستانه بهار و آماده‌سازی فضای شهر برای استقبال از نوروز و ماه مبارک رمضان، شهرداری هرگونه حفاری دستگاه‌های خدمات‌رسان را ممنوع کند و تنها در شرایط اضطراری به دستگاه‌ها اجازه حفاری داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای مدیریت و روان‌سازی ترافیک در روزهای پایانی سال و همچنین سال جدید انجام شود و ماموران پلیس راهور نیز در این ایام در این خصوص هماهنگی‌های لازم را با شهرداری انجام دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.