×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اخطار اتاق اصناف کرج به واحدهای متخلف
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، بهروز حصاری روز سه شنبه ۲۶ مرداد در حاشیه اجرای طرح محدود سازی فعالیت‌های صنفی گفت: تمام افراد جامعه در قبال اجرای طرح‌های پیشگیری از بیماری کرونا مسئول و متعهد هستیم و هر فرد به نوبه خود در این خصوص سهم و وظیفه‌ای بر گردن دارد.

وی افزود: با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و موج پنجم کرونا در کشورمان، ستاد ملی مبارزه با اپیدمی کرونا تصمیمی گرفته است که هر چند انتقاداتی به آن وارد است، اما همه مردم  در اجرا و پیروی از آن سهمی داریم .

حصاری افزود: شرایط کشورمان در موج پنجم کرونا بسیار بحرانی شده و هر روز جمع زیادی از هم وطنان ما گرفتار بیماری شده و یا در سوگ از دست دادن عزیزشان عزادار می‌شوند.

وی افزود: اجرای طرح‌هایی مانند محدود سازی فعالیت‌های صنفی و قرنطینه شهرها، شاید برای عده‌ای خوشایند نباشد، اما در حال حاضر موثرترین راه برای قطع زنجیره بیماری و پیشگیری از همه گیری ویروس، همین روش‌هایی است که در بسیاری از کشورهای جهان به اجرا در آمد و همه مردم از آن تبعیت کردند .

رئیس اتاق اصناف البرز افزود: از تمام فعالان صنفی بویژه صاحبان مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار تقاضا داریم، نسبت به اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی و تبعیت از دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا، حساس و متعهد باشند و با تعطیلی واحد صنفی خود در روزهای طرح، سهم و نقش خود را در قبال جامعه به درستی ایفا نمایند .

وی افزود: امروز و با همراهی برادران عزیزمان ،آقایان کاویانی، نایب رئیس اتاق اصناف، مرادی، معاونت محترم بازرسی سازمان صمت استان البرز، مددی مدیر بازرسی و نظارت اصناف، از واحدهای صنفی سطح شهر بازدید داشتیم  که مشاهدات عینی نشان دهنده همراهی قابل توجه صنوف با عوامل اجرایی طرح محدود سازی بود. البته تعدادی از متصدیان واحدهای صنفی نیز، فعالیت‌های عادی خود را انجام می‌دادند که نسبت به اخطار و تعطیلی آنها اقدامات لازم صورت گرفت .

وی افزود: بازرسان اتاق اصناف البرز طی روزهای آینده، تا پایان وقت اداری شنبه سی ام مرداد ماه سال جاری در سطح شهر حضور داشته و بر اساس قانون با متصدیان واحدهای صنفی بی توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا برخورد خواهند کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.