×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی اذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز محمد محمودی نژاد در نشست خبری که صبح روز دوشنبه در سازمان آرامستان بهشت سکینه (س) برگزار شد با اشاره به تمهیدات روزهای پنجشنبه و‌ جمعه آخر سال ، اظهار کرد: جلسات متعددی با مدیران استانی و مدیریت شهری کرج در راستای رفع دغدغه مردم در زیارت اهل قبور برنامه ریزی و برگزار شد.

وی در ادامه افزود: با حضور رئیس مجموعه بهارستان دراین جلسه مقرر شد تا فعالیت شهرک صنعتی بهارستان که در مجاورت آرامستان قرار دارد در پنج شنبه و جمعه آخر سال تعطیل شود تا از ورود ماشین های سنگین به سمت آرامستان ممنانعت شده و باعث ترافیک سنگین نشود.

محمودی نژاد با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی با سه دستگاه خودرو مجهز و دو دستگاه ماشین اورژانس و‌ امداد موتوری به همراه یک فروند بالگرد جهت اورژانس هوایی در محوطه آرامستان مستقر خواهد شد، افزود: برای حمل و نقل شهریف سازمان آرامستان ها هیچ گونه وسیله نقیله عمومی ندارد از اینرو مقرر شد ۱۸ دستگاه اتوبوس در مسیر کرج و کمالشهر برای جابجایی شهروندان مستقر شوند.

 

رییس سازمان آرامستان های شهرداری کرج خاطرنشان کرد: از طرف شهرداری منطقه ۶ کرج  ۵ اکیپ و شهردار کمالشهر ۳ اکیپ جهت رفع سطح معبر برای جمع آوری دستفروشان و متکدیان به آرامستان اعزام می شوند.

وی در ادامه افزود: پنج شنبه و جمعه ورودی شهرک ولیعصر و پل زیر گذر با هماهنگی راهداری البرز مسدود می شود و کشت خودرو نیروی انتظامی در آرامستان مستقر خواهند شد همچنین در بحث امنیتی نیز دوربین های مداربسته برای جلوگیری از سرقت و تخلفات فعال خواهند بود.

 

محمودی نژاد با اشاره به کد اطلاع رسانی #۱۵۳۰*۶۶۵۵* گفت: تمام پرسنل آرامستان با کاور و کارت شناسایی در محل، آماده باش هستند و اطلاعات لازم را در اختیار مردم قرار می‌دهند.

 

وی در ادامه افزود: ۱۱ پارکینگ برای وسایل نقلیه شخصی مشخص شده است لذا لازم است از تردد وسایل نقلیه در مسیرهای بین قطعات آرامستان خودداری شود.

رییس سازمان آرامستان های شهرداری کرج در پایان گفت: همچنین تمهیداتی در آرامستان تازه تاسیس بهشت امام علی (ع) کرج اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});