×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی آذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، امیر رحمانی صبح شنبه در نخستین نشست خبری قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم زیر نظر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج شروع به فعالیت کرده است، گفت: این قرارگاه در زمینه ترویج مکتب شهید سلیمانی راه‌اندازی شد.

وی افزود: این قرارگاه برای نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه هایی را طراحی کرده است که بصورت دائمی در این قرارگاه انجام شود از  اینرو دبیرخانه دائمی با هدف ارج نهادن به مقام شامخ سردار دل‌ها در البرز راه‌اندازی خواهد شد.

رحمانی با بیان اینکه بر اساس همکاری با سایر ارگان‌ها فاز دوم فعالیت قرارگاه آغاز شده است ، افزود: امیدواریم با همکاری با دستگاه‌های مجری در امر فرهنگی و جبهه انقلابی که همسو با مردم هستند، فعالیت کنیم.

مسئول قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص برنامه‌های قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید قاسم سلیمانی توضیح داد: مسابقه‌ای در چهار بخش ارائه ایده‌های فرهنگی، طراحی لوگوی قرارگاه، ارسال تصاویر از مراسم تشییع جنازه حاج قاسم و نقاشی کودکان برگزار می‌شود و در سطح شهر و فضای مجازی تبلیغ شده و تا ۲۲ بهمن فرصت ارسال اثر برای شرکت‌کنندگان است.

وی اضافه کرد:  دیگر برنامه‌های این قرارگاه را جمع‌آوری امضای الکترونیکی در قالب میثاق با علمدار، برای اولین بار در کشور به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در محکومیت کاری که علیه حاج قاسم شد، آماده و در حال جمع‌آوری نظر مردم هستیم.

رحمانی به فعالیت در مورد حاج قاسم در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فعالیت در این زمینه با هجمه‌های زیادی مواجه می‌شویم، بنابراین ساخت اپلیکیشن شامل دوران جنگ و زندگی سردار دل‌ها در دستور کار ما قرار گرفت و جمع‌آوری اطلاعات برای این برنامه در سطح کشور است.

مسئول قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی  به ساخت نماهنگ برای ترویج مکتب سلیمانی اشاره کرد و گفت: با توجه به رویکرد کارهای قرارگاه با همکاری حوزه هنری البرز از دیگر فعالیت‌های این قرارگاه است.

رحمانی در پایان به راه‌اندازی اندیشکده حاج قاسم در دانشگاه آزاد کرج برای اولین بار در کشور اشاره کرد و گفت: با همکاری دانشگاه آزاد دفتری در راستای ترویج مکتب سلیمانی در اختیار قرارگاه شهید سلیمانی قرار گرفت که مهم‌ترین هدف ما در این دفتر در دانشگاه آزاد کرج با رویکرد انجام کارهای علمی و پژوهشی در سطح جوانان است که مکتب حاج قاسم باید انسان‌ساز باشد تا انجام این کار تبدیل به یک پویش گسترده اجتماعی شود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.