×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش تارا نیوز، حمید پرورشی، با اشاره به اینکه در طول راه‌های استان البرز ۱۴۵۹ دستگاه پل وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد ۶۸ دستگاه آن با دهانه بالای ۱۰ متر هستند

وی از تهیه شناسنامه فنی برای پل‌های استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح  روند مدیریت یکپارچه و بهسازی پل‌ها به صورت سیستماتیک و منظم‌تر انجام می‌شود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه با اجرای این طرح تاکنون ۹۵ درصد پل‌های استان شناسنامه‌دار شده‌اند، گفت: به‌روزرسانی آمار پل‌ها، شناسایی آسیب‌های متداول سازه‌ای، مطالعه و برنامه‌ریزی در راستای پیشگیری و اصلاح آسیب‌ها، اولویت‌بندی پل‌ها برای برنامه‌ریزی جهت تامین و تخصیص اعتبارات و… از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح است.

پرورشی با بیان اینکه با اجرای این طرح فهرستی از مختصات مکانی، اطلاعات ساختاری(آسیب‌ها و علل)، تعیین شاخص خرابی سازه‌ای و رتبه‌بندی پل‌های جاده‌ای تهیه می‌شود، افزود: این اطلاعات هرسال به روزرسانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:  برای اجرای این طرح از دوربین‌های تصویربرداری، موقعیت‌یاب(جی، پی، اس) و فاصله‌سنج لیزری استفاده می‌شود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان گفت: اطلاعات به دست آمده پس از بررسی نهایی در سامانه (BMS )وارد می‌شوند تا روند شناسنامه‌دار شدن پل‌ها طی شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});