×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، «زهرا کورانی» در خصوص تغییر زمان برگزاری جشنواره ابوذر گفت: افزود: به دلیل تداخل برنامه ای که قرار است در همان روز در سالن شهیدان نژاد فلاح محل برگزار شود، اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر استان البرز به روز یکشنبه بیست و دوم اسفندماه  موکول شد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس این اختتامیه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز یکشنبه در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار خواهد شد.

کورانی در ادامه با اشاره به اینکه ۴۱۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده گفت: ۱۲۰ شرکت کننده البرزی در این جشنواره شرکت کردند که تمام این آثار توسط داوران مورد داوری و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر همین اساس  نفرات برتر ششمین جشنواره ابوذر استان البرز در بخش های مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، فیلم و عکس در روز یکشنبه معرفی خواهند شد.

کورانی در بخش دیگری به بالا بودن سطح داوری این دوره اشاره کرد و اظهار داشت: تمام سعی داورها بر این بود که قضاوت ها بر اساس انصاف و دقت بالایی بوده و حقی از کسی ضایع نشود.

محورهای ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان امیدآفرینی، امنیت پایدار، روحیه جهادی و انقلابی، آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه بود.
همچنین دشمن شناسی، توان داخلی، خوداتکایی و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت از دیگر محورهای جشنواره هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});