×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۶۲۱ داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی استان البرز ثبت نام کردند
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز، نورمحمد فردی با بیان این مطلب اظهار داشت: روی هم رفته در این مدت ۵ روز تاکنون ۶۲۱ نفر در سطح استان ثبت نام نمودند که ۵۳۹ نفر مرد معادل ۸۷ درصد و ۸۲ نفر زن معادل ۱۳ درصد است.
وی افزود: از طرفی از این تعداد ۴۵ درصد به صورت حضوری در فرمانداری‌ها و ۵۵ درصد به صورت الکترونیکی (غیرحضوری) ثبت نام کردند.
معاون استاندار افزود : داوطلبان ثبت نام شورای شهر از نظر تحصیلات تا کنون ۳۷۱ نفر لیسانس، ۱۹۸ نفر فوق لیسانس، ۱۹ نفر دکترا، ۸ نفر سطح یک حوزوی، ۱۹ نفر فوق دیپلم و ۶ نفر دیپلم ثبت نام کردند.

وی افزود: در روز پنجم ۲۰۸ نفر ثبت‌نام نمودند که ۳۴ نفر آنان بانوان هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان البرز افزود: در این چند روز به اتفاق نماینده عالی دولت در استان از کلیه حوزه های انتخابیه استان بازدید و روند ثبت نام را رصد کردیم که خوشبختانه هماهنگی لازم مشاهده و پروتکل های بهداشتی رعایت شده بود.
فردی گفت: نماینده عالی دولت در این بازدید ها از کلیه نخبگان، نیروهای متخصص و بانوان خواستند با توجه به اهمیت و نقش و جایگاه شورای شهر در مدیریت شهری در انتخابات ورود پیدا کنند و در جهت توسعه اهتمام لازم را داشته باشند.

وی افزود: از کلیه کسانی که واجد شرایط هستند درخواست می نماییم تا فرصت باقیست است برای جلوگیری از ازدحام ثبت نام نمایند.

معاون استاندار گفت: ستاد انتخابات استان در کلیه ستادهای انتخابی فرمانداری‌ها تشکیل و هیات‌های اجرایی ۲۰ حوزه انتخابیه شکل گرفته و عملاً هیات اجرایی وظایف مربوط به خود را در خصوص امور اجرایی انتخابات شروع کردند.
وی افزود: نکته مهم و قابل توجهی که در هر مراسم به ان اشاره می کنم این است که مقام معظم رهبری فرمودند حضور خوب مردم در انتخابات کشور را بیمه می‌کند بنابراین همه وظیفه داریم حضور مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم زیرا این امر از یک طرف باعث اتحاد، انسجام و استحکام در داخل کشور و از طرفی دیگر باعث یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان در پایان گفت: سیاست راهبردی وزارت کشور و به طبع آن رویکرد نماینده عالی دولت در استان تامین امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت است.

معاون استاندار تصریح کرد: همان‌طور که می‌دانید بر اساس قانون و جدول زمانی انتخابات ثبت نام شورای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند شروع و تا روز سه شنبه ساعت ۱۸ عصر ۲۶ اسفند ماه ادامه دارد و کلیه فرمانداری ها هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر آماده ثبت‌نام به صورت حضوری و غیرحضوری از داوطلبان می باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.