×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کنیا میزبان هیات های تجاری ایرانی می شود

به گزارش تارا نیوز، جاشوا گاتیمو آگوتا در دیدار مدیران و فعالان صنعت چای کنیا با مدیران ارشد اتاق بازرگانی استان البرز با ابراز خرسندی از گسترش سطح تعاملات تجاری میان طرفین اظهار داشت: اخیرا در جلسه ای با مدیران ارشد وزارت خارجه ایران به مسئولان مربوطه اطمینان خاطر داده ام که به عنوان سفر کنیا در ایران تا زمان حضور در این منصب بیشترین تلاش‌ها را برای گسترش سطح روابط میان دو کشور انجام میدهم.

وی با بیان اینکه به دنبال توسعه روابط میان ایران و کنیا در بالاترین سطح تعاملات تجاری و فرهنگی هستیم، گفت: ایرانی ها به محصول چای کشور کنیا علاقمند هستند و بدین منظور افرادی از هیات عامل چای کنیا و تجار و فعالان این حوزه به البرز سفر کرده اند.

سفیر کنیا در تهران با بیان اینکه به دنبال گسترش تعاملات با ایران در زمینه های مختلف هستیم، بیان کرد: تا قبل از این ملاقات و سفر هیات تجاری کنیایی فعال در زمینه چای به البرز متاسفانه اقدامات مهمی در راستای معرفی این محصول تولیدی به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ایران انجام نشده بود، امیدواریم این دیدار منجر به رفع موانع و تسهیل همکاری های میان دو کشور شود‌.

وی با اشاره به اهمیت بررسی راهکارهای توسعه تعاملات تجاری میان ایران و کنیا و رفع معضلات در این زمینه گفت: قصد ما تامین بازار ایرانی در زمینه چای وارداتی توسط کشور کنیا است.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه مسئولان ایران و کنیا اذعان دارند که روابط تجاری میان دو کشور در حال افزایش است، گفت: امیدوارم ره آورد این جلسات و دیدارها برای تجار ایرانی و کنیایی پیش آمدهای خوبی باشد و در زمینه موضوعات مختلف از جمله تعاملات در صنعت چای به نتایج مثبتی دست یابیم.

سفیر کنیا در تهران گفت: دولت کنیا همیشه برای همراهی با تجار آماده همکاری است، به دنبال برگزاری این نشست با مسئولان اتاق بازرگانی امیدواریم به زودی شاهد حضور هیات تجاری از البرز به نایروبی باشیم تا گام‌های موثرتری در تقویت روابط تجاری میان ایران و کنیا حاصل شود.

وی بیان کرد: به یقین سفر هیات های تجاری ایرانی و کنیایی به معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌های تولیدی و صنعتی میان دو کشور منجر می شود و می تواند زمینه ساز روابط پایدار تجاری‌در این زمینه باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.