×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، عباس زارع در نطق پیش از دستور دویست و پنجاه و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: از ابتدای دوره پنجم با پیشنهاد ها و تذکر ها و بالاخص در قالب تباصر ، پیشنهادها برای بودجه ها و متمم ها با رویکرد کاهش فساد و رانت و افزایش سطح سلامت اقدام شد.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج افزود: قابل ذکر است که ابتدای دوره پنجم شورای شهر با این موضوع که اطلاعاتی از اموال و دارائیها شامل املاک امول ، خودروها ، چک برگشتی و مطالبات شهرداری و نیروی انسانی وجود نداشت و با پیگیری های انجام شده زیر ساختهای مورد نیاز همه موارد فوق در بستر IT بوجود آمد.

زارع تصریح کرد: اصلاح بخشنامه ها ، دستورالعمل ها بالاخص در حوزه های که ارقام در آنها مطرح می باشد برنامه ریزی در طی اصلاح فرایند بازدیدهای ملکی که معمولا مناقشات زیادی داشت در جهت اجرای مدل بازدید یکپارچه که زیر ساختهای آن تامین شد ازجمله اقدامات در راستای شفاف سازی است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج افزود: برای بودجه سال ۱۴۰۰ عدم اطلاعات فوق قابل رصد بوده که همین مورد باعث کاهش رانت اطلاعاتی که معمولا در شهرداری شیوع داشته و موثر بوده است شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});