×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مهری فلاح در نشست خبری که به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شد با اشاره به تشریح برنامه های هفته ملی کودک از چهاردهم مهرماه در البرز، اظهار کرد:برنامه های هفته ملی کودک در استان البرز از پنج شنبه ۱۴ مهر با گشایش نمایشگاه نقاشی کودکان با ۶۸ اثر با تاکید بر آثار کودکان مناطق روستایی و کم برخوردار در گالری خانه هنرمندان کرج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ مهرماه جشن بادبادک ها در محل کارخانه صنایع خلاق با حضور عموم کودکان و نوجوانان و خانواده ها برپا می شود، افزود: جشن بزرگ روز جهانی کودک صبح شنبه ساعت ۱۰ صبح در سالن نژاد فلاح با حضور دانش آموزان ابتدایی برگزار شده همچنین برنامه دیگری هم با حضور گروه تلویزیونی مل مل در پارک چمران ساعت ۱۶ الی ۱۷ویژه عموم برنامه خواهند داشت.

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز گفت: روز یکشنبه ۱۷ مهر ماه استاندارالبرز با مربیان کانون دیدارکرده همچنین بازدیدی از فعالیت های اعضا و مراکز در سالن همایش های کانون- مربیان و نیروهای ستادی خواهند کرد.

فلاح به بزرگداشت حافظ و غزلخوانی دانش آموزان و اعضا انجمن در ۲۰ مهر اشاره کرد و افزود:۲۱ مهر ماه نیز جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) در پارک چمران با حضور عموم مردم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف گام دوم انقلاب محرومیت زدایی است، تاکید کرد: بر همین اساس و با توجه به برنامه های قرارگاه اجتماعی استانداری البرز برای رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار و آسیب دیده تنها کتابخانه سیار روستایی استان در این مدت با حضور در این مناطق به معرفی فعالیت های کانون خواهد پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنانش از افتتاح پنجمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی درکشور خبر داد و گفت: این نمایشگاه از هجدهم مهرماه به مدت پنج روز در پارک چمران کرج میزبان عموم مردم است.

فلاح در ادامه افزود: این نمایشگاه که چهار دوره قبل از آن در استان تهران برگزار شده بود ۶۰ تولید کننده اسباب بازی و وسایل سرگرمی تولید داخل از ۱۷ استان کشور حضور دارند

این مسئول خاطرنشان کرد: محصولات تولیدی ارایه شده در این نمایشگاه در حوزه های فکری، آموزشی، بازی های یارانه ای و حسی و حرکتی است.

فلاح با بیان اینکه این نمایشگاه ۱۸ مهر ماه در پارک چمران باغ گلها برگزار می شود، گفت: واحدهای تولیدی شرکت کننده در این نمایشگاه ملزم شدند در کنار معرفی تولیدات خود که ایرانی و بر اساس ارزش های اسلامی و معرفی اسطوره های کشورمان است موضوعات آموزشی را نیز مد نظر داشته باشند.

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز ادامه داد: محصولات ارایه شده در پنجمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی کاملا به صورت بومی و حتی تصاویر ارایه شده بر روی بسته بندی این محصولات نیز متناسب با ارزش های ایرانی و اسلامی است.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});