×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، عزیزاله شهبازی با اشاره به ضرورت انجام هرگونه اقدامات انتخاباتی از سوی داوطلبان مطابق قانون اظهار داشت: کلیه امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است.

وی افزود: از طرفی همانطوری که می دانید انتخابات بر اساس جدول زمانی خود توسط دست اندرکاران در حال انجام است و جلسات ستاد انتخابات به طور مرتب و منظم برگزار می گردد و الحمدلله هماهنگی خیلی خوبی بین هیئت های اجرایی و نظارت وجود دارد.

وی افزود: علی ایحال هرگونه تجمع تبلیغاتی توسط داوطلبان انتخابات ممنوع است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی رعایت قانون یک وظیفه دینی، شرعی و قانونی است برای اینکه رای مردم زینتی نیست بلکه یک رای هم تاثیرگذار و سرنوشت ساز است به همین خاطر تامین امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت از اهداف اساسی و اصلی وزارت کشور در استان ها می باشد.

استاندار البرز تصریح کرد: حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رای در ۲۸ خرداد ماه سال جاری تمامی تحلیل‌های هدفمند استکبار جهانی را نقش برآب خواهد ساخت.

شهبازی افزود: یکی از فصول کلیه انتخابات در سطوح مختلف مجازات‌هایی است که قانونگذار برای برخورد با متخلفین پیش‌بینی کرده است.
نماینده عالی دولت اضافه کرد: کلیه امکانات تجهیزات برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شهر و روستا در استان تامین شده است.

وی افزود: امروزه در دنیا گردش قدرت به روش مسالمت آمیز از طریق انتخابات صورت می گیرد در حقیقت این مردم هستند که سر نوشت خودشان را تعیین و رقم می زنند و اصولا قاعده دمکراسی و گردش قدرت هم همین است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});