×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
منع تردد از ساعت ۹ شب، مخصوص عابران پیاده نیست
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، روابط عمومی استانداری البرز در پاسخ به پرسش‌های زیر اعلام کرد:

فعالیت تاکسی‌های اینترنتی به چه شکل خواهد بود؟ این تاکسی‎ها در زمره حمل و نقل عمومی قرار دارند و مشمول ممنوعیت نخواهند شد.

منع تردد از ساعت ۹ شب، مخصوص خودروهاست یا عابران؟! این ممنوعیت شامل عابران پیاده نیست.

چه نهادی قرار است بر روی بستن صنوف نظارت کند؟ در استان‎ها کمیته نظارت با حضور بسیج و بازرسان اتاق اصناف، پلیس اماکن و هلال احمر، به صورت میدانی بر اجرای طرح نظارت دارند.

در زمان اجرای طرح شرکت‌های خصوصی تعطیل هستند؟ فقط شرکت‎های خصوصی مربوط به گروه ۱ مشاغل فعالیت دارند.

شیوه تردد کارگران کارخانه‎ها مجاز، به حاشیه شهر چگونه است؟ اگر کارگران برای رفتن به محل کار، نیاز به خروج از شهر داشته‎ باشند، تردد آن‎ها با هماهنگی ناجا و ارائه اسناد بلامانع خواهد بود.

نحوه تردد شاغلان در ساعات منع تردد چگونه است؟ لیست خودروهای مشاغل ضروری از طریق فرمانداری‎ها به راهور اعلام خواهد شد تا شاغلان آن‎ها اعمال قانون نشوند.

رفت و آمد خبرنگاران در ساعات ممنوعیت چطوری باید باشد تا جریمه نشوند؟ مشاغل هماهنگ شده از جمله خبرنگاران، با هماهنگی فرمانداری ها و راهور اقدام می شود لذا جریمه شامل آنها نخواهد شد.

ساعات کاری حمل و نقل عمومی در این دوره محدودیت‎ها چگونه است؟ در این طرح محدودیت ساعت برای فعالیت حمل و نقل عمومی پیش بینی نشده است.

کاسبی که شغل او در حوزه مواد غذایی و کالاهای ضروری نیست از روز شنبه می تواند به سر کار برود یا خیر؟! کاسبان عزیزی که در زمره گروه اول مشاغل باشند، شامل محدودیت و ممنوعیت در وضعیت‌ها نخواهند شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.