×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، رحیم خستو در نطق پیش از دستور دویست و سی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نامه قائم مقام شهردار کرج اظهار داشت: در نامه فوق علاوه بر غلط های رسم الخط و غلط های املائی چون (سمن که ثمن نوشته شده – تذهیب که تهذیب نوشته شده، خلع ید که خلعیت نوشته شده) از لحاظ معنی نیز دارای اشتباهات فاحشی است چون (قائم مقام شهرداری) نهاد حقوقی قائم مقام ندارد و ایشان قائم مقام شهردار هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: کسب اطلاعات دقیق و سپس دست به قلم بردن! به اطلاع میرسانم جای تاسف دارد که ایشان به عنوان رئیس سازمان و قائم مقام شهردار ادعا می کند اگر تفاهم نامه به دست آید. (چه کسی باید به دست ایشان برساند)؛ آقای صحافی مشاور کمیسیون هنر شورای اسلامی نیستند جای تعجب دارد که وی به عنوان سرپرست سازمان از قضیه بی اصلاع هستند.

خستو بیان کرد: فرهنگسرای خط و تذهیب و خانه هنرمندان لایحه شهرداری با مصوبه شورای اسلامی شهر و تائید فرمانداری و ابلاغ ریاست شورا و دستور شهردار محترم و قراردادهای لازم در اختیار هنرمندان جهت ارتقاء فرهنگ و هنر شهر صورت گرفته است و در چارچوب وظایف و اختیارات در حال فعالیت هستند و آقای عسگری مرجع قضاوت در مورد اهداف نیستند. (که ادعا نموده اند که از اهداف اصولی فاصله گرفته اند.)

وی افزود: در ضمن استفاده از ادبیاتی چون (دستور داده ام) مناسب مکاتبات اداری نمی باشد، اگر نامه را دیگران نوشته اند و وی امضاء کرده که تاسف بار است و اگر خودشان نگاشته اند جای تعجب دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});