×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مجوز سایت ‌موزه ‌ازبکی صادر شد
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، فریدون محمد‌ی روز شنبه با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر این اساس پس از تأیید و تصویب مجوز سایت موزه ازبکی در وزارتخانه، این پروژه به‌زود‌ی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین مقرر شد تا با تأمین اعتبار لازم از طرف وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی و همکار‌ی فرماندار‌ی شهرستان نظرآباد، با ایجاد زیر ساخت‌ها‌ی لازم و رعایت دستور‌العمل‌ها‌ی بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، امکان بازدید گردشگران داخلی و خارجی در ایام نوروز فراهم شود.

محمدی بیان کرد:به منظور تکمیل و تجهیز امکانات رفاهی، خدماتی و تأسیسات مورد نیاز از قبیل امکانات بهداشتی با استفاده از سازه‌ها‌ی سبک با قابلیت جا‌به‌جایی، اقدام به ایجاد زیر ساخت‌ها‌ی لازم در مجموعه سایت موزه ازبکی کرده‌ایم که در این راستا حتی‌الامکان از توان و ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده لازم به عمل خواهد آمد.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی وصنایع‌دستی البرز گفت: اولین خشت دست‌‌ساز بشر حاصل از کاوش‌ها‌‌ی باستان‌‌شناختی محوطه‌ی ازبکی در سر‌‌در ساختمان سازمان ملل واقع شده که نماد قدمت و اصالت تمدن بشر‌ی در جهان است و همچون نگینی بر تارک ایران زمین به ویژه استان البرز می‌‌درخشد و پتانسیل لازم برای جذب مخاطبین،‌ محققین، پژوهشگران و گردشگران داخلی و خارجی و رونق اقتصاد‌‌ی منطقه را دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.