×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، علی قاسم پور روز جهانی عصای سفید را به تمامی روشندلان به خصوص روشن ضمیران حوزه مدیریت شهری تبریک گفت و اظهار کرد: این عزیزان باوجود محدودیت‌هایی که دارند، همواره جزء اعضاء فعال جامعه ما قلمداد می‌شوند و در حوزه‌های مختلف نیز هستند روشندلانی که در این عرصه به مردممان خدمت صادقانه می‌نمایند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: به رسمیت شناختن افراد نابینا به عنوان اعضاء مفید و موثر جامعه و لزوم دستگیری از آنان در فرهنگ دینی و ملی ما اهمیت بسزایی دارد.

قاسم پور با تأکید بر اینکه معابر کلانشهر کرج برای تردد شهروندان بینا مناسب سازی شود، افزود: توجه به معضلات نابینایان در سطح شهر معابر شهری و نیز در محیط‌های عمومی از جمله محیط کار مورد تأکید قرار داد و نابینایان و کم بینایان به عنوان قشری آسیب پذیر، بیش از سایر اقشار جامعه نیاز به حمایت دارند.

وی خاطرنشان کرد: عدم مناسب سازی معابر و پیاده راه‌های کرج از مهم ترین دغدغه‌های این قشر است و تسریع در امر بهسازی معابر و تسهیل در جهت تردد شهروندان از جمله شهروندانی که از توانایی کمتری برخوردارند، از اهمیت ویژه ای نزد مدیریت شهری برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: مجموعه شورای شهر کرج آمادگی کامل برای کمک به مدیران شهری برای تسهیل زندگی و تردد نابینایان و کم بینایان عزیز وجود دارد و امیدوارم در این مسیر اتفاقات مهمی را شاهد باشیم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});