×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قتل همسایه برای ۶۰ میلیون تومان طلا در البرز
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۲۶ دی مرکز فوریت‌های پلیسی استان البرز از وقوع یک فقره قتل در یک واحد مسکونی در منطقه اسلام‌ آباد کرج مطلع شد و موضوع را به واحد مرتبط ارجاع داد و بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی البرز اضافه کرد: کارآگاهان با حضوردر محل جرم، جسد زنی ۶۵ ساله را در پشت بام خانه‌ اش کشف کردند که بررسی‌ های اولیه نشان داد، قاتل پس از حفه کردن مقتول ، اموال وی را به سرقت برده و متواری شده است.

نادربیگی گفت: فرزندان مقتول پس از برگشت به خانه متوجه نبودن مادر می‌شوند، به همین دلیل جستجو می‌کنند و سرانجام جسد او را پشت بام منزل می‌یابند. تحقیقات پلیسی از همان لحظه آغاز و با پرس و جو از همسایه‌ها مشخص شد همسایه دیوار به دیوار مقتول ساعت ۱۴ سراسیمه منزل را ترک کرده است.

رئیس پلیس آگاهی البرز ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد رد پای نامبرده در استان تهران شناسایی و با دریافت نیابت قضایی در کمتر از ۱۲ ساعت پس ازاعلام جرم دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شد و به جرم خود مبنی بر قتل همسایه اعتراف کرد.

وی افزود: متهم اعتراف کرد به علت مشکلات مالی روز حادثه به بهانه اینکه دیوار منزل مشکل لوله‌کشی دارد با حیله وارد خانه مقتول شده و وی را پس از کشاندن به پشت بام به قتل رسانده است. متهم مقداری از طلای سرقتی را در کرج و فردیس به قیمت ۶۰ میلیون تومان به ۲ نفر فروخته و بقیه را مخفی کرده است.

قاتل برای انجام مراحل قانونی در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.