×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مجتبی حاجی قاسمی که در صحن علنی هفدهمین جلسه شورای شهر سخن می گفت، ضمن اعلام ارادت به همه ارکان نظام اسلامی خصوصا دستگاه‌های نظارتی، تصریح کرد: هم اکنون دو و نیم طبقه از شهرداری کرج به علاوه بهترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار مجموعه های نظارتی از جمله حراست، بازرسی و هسته گزینش قرار دارد اما به رغم این امکانات و تعداد نیروی انسانی، متاسفانه شاهد وقوع تلخ ترین و فاحش ترین تخلفات و فسادها در شهرداری هستیم.

حاجی قاسمی، به انعقاد یک مورد قرارداد سراسر تخلف در یکی از سازمان های شهرداری کرج اشاره کرد و افزود: به رغم وجود اتوماسیون و سایر امکانات سازمانی، این قرارداد در هیچ سامانه ای ثبت نشده و بخش های نظارتی کوچکترین نظارتی بر نحوه انعقاد و مفاد آن نداشته اند.

وی از وجود این گونه مین های حقوقی، مالی و قراردادی متعدد زیر پای شهرداری کرج سخن گفت و تصریح کرد: در روزهای آتی به تفصیل درباره قرارداد مورد اشاره صحبت خواهم کرد.

این عضو شورای شهر کرج، با انتقاد از عدم نظارت موثر بر عملکرد شهرداری و مناطق و سازمان های تابعه آن اضافه کرد: متاسفانه عمده ارزیابی های این بخش های نظارتی بر اساس گزارش و خبر شکل می گیرد و نه بر اساس نظارت های فرایندی و هوشمند.

حاجی قاسمی تاکید کرد: تنها زمانی موفق خواهیم بود که شعار بخش های نظارتی شهرداری از پرونده سازی به سمت صیانت و کارآمدی با استفاده از ابزار و امکانات به روز، تغییر کند.

دبیر شورای شهر کرج، مستند به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تاکید نظام بر مبارزه با ناکارآمدی‌ در کنار مبارزه با فساد است و لذا شناسایی افرادی که به کار سازمانی خود نمی پردازند و به نوعی ترک فعل کرده اند نیز ضرورت دارد و کار نکردن نوعی فساد و شاید بالاترین فساد است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});