×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضرورت مشارکت بخش خصوصی با گردشگری استان
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، نغمه منوری در سومین روز از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی استان البرز که با اشاره به اینکه امسال نمایشگاه گردشگری استان البرز از سالهای قبل متفاوت تر بوده است، اظهار داشت: سعی شد تمام زیر مجموعه های گردشگری در نمایشگاه به نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه این گردشگری شامل گردشگری کودک، گردشگری ورزشی، بوم گردی، طبیعت گردی است، افزود: ما سعی کرده ایم از تمام المانهای استان استفاده لازم را بکنیم.

منوری با بیان اینکه پتانسیل های گردشگری البرز بسیار بالا است و ما برای جذب سرمایه گذار از گردشگری نیز استفاده می کنیم، عنوان کرد: ما سعی کردیم از تمام سرمایه گذاران استان دعوت کنیم تا در نمایشگاه حضور داشته باشند .

مجری نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته غرفه استان البرز با بیان اینکه گردشگری برای بخش خصوصی و وابسته به آن است، خاطر نشان کرد: بخش خصوصی می تواند جذب سرمایه گذار همراهی لازم را انجام دهد و بخش دولتی در این زمینه بحث نظارت و کمک دارد.

منوری با بیان اینکه در حال حاصر با توجه به پتانسیلهایی که در استان وجود دارد ما سعی کردیم در بوم گردی و گردشگری کشاورزی بیشترین فعالیت را داشته باشیم، گفت: در بحث گردشگری کودک تلفیقی از گردشگری طبیعی با خانواده را همراه ساخته ایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.