×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضرورت برنامه های توسعه ای در حوزه اقتصاد و اشتغال در البرز
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، جهانگیر شاهمرادی در بازدید معاون علمی و فناوری کارخانه فناوری استان که روز شنبه صورت گرفت، ضمن قدردانی از تلاش ها و اهتمامی که در این راستا وجود دارد، افزود: روند ساخت و تکمیل این فضای علمی و فناورانه قابل قبول است و اقدامات بسیاری محقق شده است.

وی ادامه داد: استاندار محترم البرز از بدو مسئولیت، نگاه ویژه ای به اشتغالزایی در استان داشته اند از این رو برنامه تحولی در این بخش در حال تهیه و تدوین است.

شاهمرادی گفت: اکنون البرز بیش از پیش به راهکارها و برنامه های توسعه ای در حوزه اقتصاد و اشتغال نیاز دارد.

وی افزود: کارخانه فناوری استان در سایه همراهی و تعامل ویژه ای به این مرحله رسیده و برای تکمیل آن نیز اراده ای شکل گرفته است.

استاندار البرز گفت: اکنون نرخ بیکاری استان ۸.۳ درصد است و طبق رویکرد استاندار محترم درصدد هستیم این رقم را سال آینده به ۷ درصد برسانیم.

وی افزود: البرز، استانی مهاجرپذیر است و با توجه به افزایش روز افزون تقاضا برای اشتغال، پایین آوردن نرخ بیکاری، اقدامی بسیار دشوار است ولی باید محقق شود.
شاهمرادی با بیان اینکه طبق تعاریف جدید، شغل یک راهکار کوتاه مدت برای یک مشکل بلند مدت است، گفت: ما به دنبال ایجاد هسته های کارآفرینی هستیم که خاستگاه آن در حوزه های دانش بنیان ها است.

وی در پایان گفت: اکثر شرکت های بزرگی که گردش های مالی بزرگی دارند منابع خدادادی دیده نمی شود بلکه براساس تکنولوژی و دانش پیش می روند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.