×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، سرهنگ رسول جلیلیان اظهار کرد: زائران برای ثبت نام به دفاتر مجاز و مورد تایید سازمان حج و زیارت و یا از طریق سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir مراجعه کرده و از ارائه مدارک هویتی ازقبیل گذرنامه به افراد غیرمسئول خودداری کرده یا اسکن آن در سایت‌های غیرمجاز ارسال نشود.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی، فعالیت سایت های جعلی یکی ازمهم ترین شگرد های مجرمانه ای است که در این ایام صورت می گیرد و عدم آگاهی برخی کاربران، فرصت جدیدی را برای مجرمان فراهم خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا البرز خاطرنشان کرد : کاربران هنگام پرداخت هزینه به صورت اینترنتی، نکات ایمنی را رعایت و حتی الامکان ازمکان های مورد اعتماد برای ثبت نام و پرداخت های اینترنتی استفاده کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: مجرمان با طراحی سایت های شبیه سایت های اصلی که درگاه های بانکی جعلی نیز دارد اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی افراد کرده و برای اخذ اطلاعات حساب شهروندان مثل رمز عبور و اطلاعات بانکی، کاربران را به صفحات جعلی موسوم به فیشینگ می کشانند.

سرهنگ جلیلیان تاکید کرد: کاربران در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

اداره کل حج و زیارت استان البرز نیز پیش تر اعلام کرد: تاکنون ۶۸ هزار و ۹۴۰ نفر از البرزی ها برای حضور در همایش پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});