×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، سرهنگ ” محمد نادربیگی” اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از شهروندان به وسیله راننده یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در سطح شهر کرج، بررسی پرونده به صورت ويژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه دریافتند سارق ابتدا در قالب راننده مسافرکش سوژه های خود را سوارکرده و در ادامه در اماکن خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و لوازم با ارزش آن ها کرده و متواری می شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی، رد پای یکی از سارقان سابقه دار را در این پرونده مشاهده کرده و با شناسایی مخفیگاه متهم، نامبرده را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: برابر دستور دادیاری شعبه ۲ دادسرای عمومی و انقلاب کرج، تصویر این سارق بدون پوشش منتشر می شود تا چنانچه شهروندان توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند برای تشکیل پرونده به آدرس کرج، میدان طالقانی- ابتدای بلوار تعاون- پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});