×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش ترا نیوز و به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر محمدحسین فلاح مهرآبادی با اشاره به نتایج برگزاری فاز سوم مطالعه بالینی واکسن رازی کووپارس اظهار کرد: از نیمه شهریورماه تاکنون بیش از ۸ هزار نفر در این مطالعه شرکت کردند.
وی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، بازار بزرگ ایران مال، بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) تهران، مجموعه ایثار و شهید منتظری در شهریار را به عنوان مراکزی معرفی کرد که افراد می توانند با در دست داشتن کارت ملی جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و تزریق واکسن مراجعه نمایند.

معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی خاطرنشان کرد: تا کنون که بیش از ۱۵ روز از آغاز مطالعه گذشته در داوطلبینی که یک دز واکسن دریافت کردند خوشبختانه عوارض جدی و مشکل خاصی مشاهده نشده است.

دکتر فلاح گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به مراکز مذکور و مشاوره پیش از واکسن به صورت انتخابی واکسن رازی کووپارس یا سینوفارم را دریافت نمایند، همچنین با نصب اپلیکیشن ویژه این مطالعه، تمامی علائم و مشکلات احتمالی پس از دریافت واکسن داوطلبان رصد و پیگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی افراد بالای ۱۸ سال می توانند با ثبت نام در سایت Covid.rvsri.ac.ir و انجام موفق عملیات ثبت نام، با مراجعه به آدرس های مذکور، جهت انجام واکسیناسیون اقدام نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});