×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، یداله مالمیر ، رفع این مشکل را حاصل مصوبه اخیر و رایزنی شورای گفتگوی دولت‌ و بخش خصوصی البرز ، پیگیری های مستمر انجمن‌ نساجی استان و کسب موافقت معاون گمرک جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
وی این اقدام شایسته  را نشانه تلاش موثر  مدیران اجرایی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث مانع زدایی و پشتیبانی از تولید و تولید کننده دانست.
وی  بروز مشکل ممنوعیت ترخیص کالای اشاره شده در گمرکات البرز  را ناشی از صدور  بخشنامه سراسری مورخ  ۳ آبان ماه سال جاری گمرک جمهوری اسلامی  ذکر نمود و از اینکه اجرای این بخشنامه مشمول استان البرز نشد ابراز خرسندی کرد.
رییس انجمن صنایع همگن نساجی، پوشاک و چرم البرز گفت:  خوشبختانه‌ این چالش که با اعتراض به حق تولید کنندگان همراه شده بود با همت و تلاش مسوولان در مدت کمتر از سه هفته برطرف شد.
مالمیر گفت: درصورتی که این چالش برطرف نمی شد تولید کنندگان مجبور بودند برای ترخیص کالاهایشان ضمن مراجعه‌ به خارج از استان ، دوری مسافت ، دوندگی اداری مضاعف ، اتلاف وقت و سرگردانی را تحمل کنند.
وی از استاندار سابق ، اعضای شوراي گفتگوی دولت و بخش خصوصی البرز و معاون فنی گمرک جمهوری اسلامی ایران و رییس گمرک استان که برای رفع این مشکل حاد فعالان صنایع  نساجی، پوشاک و چرم استان را یاری دادند تشکر کرد.
استان البرز  در حوزه صنایع نساجی، پوشاک و چرم حدود  ۲۰۰ واحد صنعتی فعال  دارد

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});