×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رفع تصرف ۶۰ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان ساوجبلاغ
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، حامد فرضی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز از اجرای حکم رفع تصرف و قلع و قمع در اراضی ملی پلاک ۸۱ – اصلی موسوم به سعیدآباد شهرستان ساوجبلاغ  خبر داد.

فرضی با اعلام این خبر افزود: در روز چهارشنبه بیست و ششم آذر ماه سالجاری مساحت شصت هزار مترمربع از اراضی ملی روستای سعید آباد با هماهنگی بعمل آمده با دستگاه قضایی شهرستان ساوجبلاغ، همکاری عوامل نیروی انتظامی و با حضور فرمانده یگان حفاظت استان، نیروهای یگان حفاظت شهرستان های ساوجبلاغ، کرج و نظرآباد رفع تصرف و آزادسازی گردید.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه دادگستری و دادستانی شهرستان و همکاری همه جانبه عوامل نیروی انتظامی، از تمامی نیروهای یگان حفاظت که در این اجرای حکم حضور داشتند تقدیر و تشکر نمود.

فرضی اظهار داشت: اراضی ملی و دولتی شهرستان‌ ساوجبلاغ دارای ارزش افزوده بسیار بالایی بوده و مستعد تصرف متخلفین و زمین خواران می باشد، لذا نیروهای یگان حفاظت با گشت و پایش مداوم در اراضی ملی، استفاده از امکانات و نیروهای موجود و تعامل و همکاری با دستگاه قضا و نیروی انتظامی از هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی و دولتی جلوگیری خواهند نمود و در صورت مشاهده کوچکترین تحرکی در این زمینه قاطعانه برخورد می گردد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز  ارزش ریالی این اراضی را بالغ بر ششصد میلیارد ریال اعلام نمود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.