×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دو شرکت از استان البرز جزو برگزیدگان صادراتی سال کشور شدند
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، پرهام رضایی با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات که روز دوشنبه در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم با حضور مسئولان ارشد کشور از جمله معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

رضایی افزود: طی برگزاری این مراسم، مدال افتخار صادرات به یک شرکت اهدا شد، هشت شرکت تندیس صادرکننده ممتاز ملی و ۴۷ شرکت نیز تندیس صادرکننده نمونه ملی را دریافت کردند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز با بیان اینکه یکی از شرکتهای مستقر در استان البرز تندیس صادرکنندگان ممتاز ملی خبر را کسب کرده است،گفت: از استان البرز شرکت «تولید مواد اولیه داروپخش» موفق به دریافت این تندیس شد.

وی با اشاره به اینکه استان البرز از ظرفیتهای مناسب صادراتی برخوردار است،تصریح کرد: در میان دریافت کنندگان تندیس صادرکنندگان نمونه ملی سال ۹۸، شرکت «فراگستر بیستون» مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد موفق به اخذ این موفقیت شد.

رضایی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت حمایت از تولید داخلی و با تکیه بر ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپی برای تقویت صادرات در استان، بیان کرد: تمرکز بر تولیدات صادر محور و بهبود سطح کمی و کیفی محصولات صادراتی گامی مهم در راستای جهش صادراتی البرز است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.