×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی آذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، سردار سید یوسف مولایی در جمع خبرنگاران با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای ایران به دست عوامل صهیونیستی اظهار کرد: این ضایعه اسف‌بار را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه نکته بسیار مهمی در این واقعه وجود دارد و آن این است که شهید فخری‌زاده به آرزوی بزرگ خود یعنی شهادت رسید، تصریح کرد: هر کس که در راه خدا با اخلاص و مجاهدت تلاش کند، بی‌شک خداوند مزد او را عطا می‌کند و بزرگ‌ترین مزد برای چنین کسانی که اینگونه دل در گرو اسلام دارند شهادت است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: نکته بسیار مهم دیگر درباره شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور ما این است که دشمن همواره عرصه‌ها و حوزه‌های علمی ما را هدف قرار داده است، چراکه فهمیده است جمهوری اسلامی ایران اگر بخواهد پیروز و موفق شود، باید در عرصه علم موفق باشد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره به این حدیث اشاره دارند که «العِلمُ سُلطان»؛ علم اقتدار است، علم قدرت است، در واقع برای اینکه جمهوری اسلامی ایران بتواند در همه عرصه‌ها موفق باشد باید در حوزه علم پیشرفت کند و در واقع این امر ما را به دشمن بی‌نیاز کند.

سردار مولایی تأکید کرد: وقتی دانشمندان ما مورد هدف قرار می‌گیرند به معنای این است که دشمن بسیار عصبی شده و بغض و کینه دارد، البته باید بگویم، خداوند متعال در آیه شریفه ۱۱۹ سوره آل‌عمران می‌فرمایند؛ قُلْ مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ، به دشمن بگو عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

وی با اشاره به اینکه شهادت فخری‌زاده راه جدیدی را برای ما باز کرد به‌ویژه اینکه در مسیر علم‌آموزی و فعالیت‌های علمی مصمم‌تر شدیم، گفت: به فضل خدا، روح این شهید والامقام کمک می‌کند، شاگردان و همکاران وی، این مسیر را ادامه خواهند داد و قطعاً انقلاب اسلامی موفقیت‌های روزافزون دیگری خواهد داشت‌.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به فعالیت‌های علمی شهید فخری‌زاده متذکر شد: همان‌طور که وزیر دفاع گفت این شهید بزرگوار در عرصه‌های مختلف دارای توانمندی‌ها بسیاری بود و وقتی که مسئولیت سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع را برعهده داشت پروژه‌هایی مهمی مانند ساخت کیت تتشخیص کرونا را به سرانجام رساند.

منبع خبر : تارا نیوز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});