×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری کلاهبردار پنج هزار میلیارد ریالی در ساوجبلاغ
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت که در پی دریافت اخباری مبنی خرید و فروش و واگذاری خودرو های شرکت های داخلی به قیمت نمایندگی و پایین تر از قیمت بازار در سطح شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد و استان های همجوار توسط یک کلاهبردار حرفه ای و همچنین مراجعه افراد زیادی به عنوان شاکی به دادسرا و پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر واریز مبالغ زیادی به حساب نامبرده و همدستانش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارآگاهان در بررسی های اولیه متوجه شدند متهم با تشکیل باندی گسترده خود را به عنوان کارگزار شرکت های خودرو سازی داخلی معرفی کرده و با تحویل دادن تعداد محدودی خودرو با قیمت کارخانه به مالباختگان ، طمع آن ها را برانگیخته و مبالغ هنگفتی برای فروش بیشتر خودرو از آن ها دریافت و سپس متواری شده است.

وی اضافه کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند، نامبرده قصد خروج از کشور را دارد و با اعلام ربوده شدنش توسط پدرش، قصد گمراه کردن ماموران و ایجاد فرص برای فرار از کشور را دارد.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای ساوجبلاغ شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه در نیمه های شب نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با اشاره به دستگیری اعضای باند ۱۸ نفره این کلاهبردار افزود: متهم در بازجویی های صورت گرفته ابتدا منکر انجام هرگونه کلاهبرداری بود اما پس از مواجهه با مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت پیش روی خودش ندید و به ۵۰۰ فقره کلاهبرداری به ارزش پنج هزار میلیارد ریال به شیوه فروش خودروهای لیزینگی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد و تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی شده اند، بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، به منظور پیشگیری از ابتلا مراجعان به این ویروس، شهروندان می توانند برای اطلاع از نحوه رسیدگی به شکایت خود، با شماره تلفن ۰۲۶۲۱۸۲۹۲۲۶ تماس حاصل کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان از اعتماد بی مورد به افرادی که با چرب زبانی خود را نماینده شرکت ها و سازمان های مختلف معرفی می کنند خودداری کرده و در صورت مواجهه با این افراد، از صحت ادعای آنها مطمئن شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.