×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری متهم سوءاستفاده از ۱۲۰۰ میلیارد ریال ارز دولتی در کرج
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای مبارزه با اخلال گران نظام اقتصادی و ارزی و محتکران کالاهای اساسی و در پی ارجاع پرونده ای با موضوع اخلال در نظام ارزی کشور از طریق دریافت ارز دولتی و فروش در بازار آزاد به پلیس امنیت اقتصادی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که متهم با ثبت یک شرکت صوری اقدام به دریافت ارز دولتی به ارزش بیش ۱۲۰۰میلیارد ریال برای واردات چوب ام دی اف کرده و آنها را در بازار آزاد به فروش رسانده بود و با اطلاع از تحت تعقیب بودنش به مدت طولانی متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در ادامه ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات پلیسی اطلاعاتی موفق به ردزنی مخفیگاه متهم در شهر کرج شدند و با تحت تعقیب قرار دادن تحرکات وی، نامبرده را در یک اقدام غافلگیرانه در حین خرید طلا دستگیر و به پلیس امنیت اقتصادی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به جرم اخلال در نظام ارزی کشور از طریق عدم اجرای تعهدات ارزی، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات به همراه متهم به مراجع قضائی ارسال و نامبرده با صدور قرار سنگین روانه زندان شد.

سردار محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی از زمان تاسیس خود با تمرکز بر جرایم اقتصادی به صورت جدی در شناسایی و برخورد با مفسدان اقتصادی فعالیت داشته و با پشتیبانی دستگاه قضائی، با افراد که حقوق مردم را ضایع می کنند، برخورد می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.