×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی آذر

به گزارش تارا نیور، مریم قهرمانی صارم در بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری کرج اظهارداشت: یکی از دستاوردهای عمده مدیریت شهری، بهینه‌تر نمودن خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه کسب و کارهای خرد است به همین منظور سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی هدف‌گذاری عملیاتی خود را مبتنی بر تنسیق امور کسب‌وکارهای خرد و ایجاد پیش‌زمینه‌های رعایت نظم و بهبود روند عرضه و تقاضا اقدام به ایجاد بازار روز در محدوده شهری کرده است.

نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج تصریح کرد: متاسفانه میوه‌هایی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود آنچنان از کیفیت لازم برخوردار نیست و به نظر می رسد از مدت ها پیش در سردخانه ها و انبارها مانده و هم اکنون به مردم عرضه می شود.

قهرمانی بیان کرد: تامین آسایش و آرامش در بازار ،نظارت بر کیفیت و قیمت میوه های و کالاهای توزیع شده بخصوص در ایام پایانی سال و نحوه برخورد  و تکریم ارباب رجوع از مهم ترین اهداف سازمان ساماندهی مشاغل شهری است.

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد: در این زمینه و برای کسب حداکثر رضایتمندی شهروندان، ارتقا و بهبود فعالیت میادین و بازارهای میوه وتره‌بار و افزایش و تنوع خدماتی را که در این مراکز ارائه می‌شود به‌صورت ویژه مورد توجه قرار داده‌ شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});