×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، عادل منصور کیائی، معاون فنی و راه‌های روستایی از فعالیت ۳۵ دوربین ثبت تخلف سرعت در استان خبرداد و گفت: این دوربین‌ها با هدف مدیریت بهینه سرعت، ارتقای ایمنی عبور و مرور، ایجاد انضباط ترافیکی، پیشگیری از مخاطرات و کاهش تصادفات رانندگی ناشی از سرعت غیرمجاز که مهم‌ترین عمل بروز تصادفات جاده‌ای است در محورهای شریانی و اصلی استان شامل آزادراه تهران- کرج- قزوین، کرج- ماهدشت، اشتهارد- بوئین زهرا، محور قدیم کرج قزوین و محور کندوان نصب و فعال شده‌اند.

وی افزود: این دوربین‌ها علاوه بر قابلیت ثبت سرعت لحظه‌ای، سرعت متوسط خودروهای عبوری را نیز با فرمول سرعت تقسیم بر مسافت محاسبه می‌کنند برای همین رانندگان ملزم به رعایت سرعت متوسط در طول مسیر هستند.

این مسئول در ادامه با گلایه از افزایش میزان سرقت و تخریب دوربین‌های ثبت تخلف، عنوان کرد: متاسفانه به علت سرقت و تخریب، هرماه تعدادی از این دوربین‌ها غیرفعال می‌شوند که جایگزینی و نصب مجدد آنها هزینه بسیار زیادی را به مجموعه راهداری تحمیل می‌کند.

منصورکیائی افزود: برای خرید و راه‌اندازی هر دوربین حداقل یک میلیارد تومان هزینه می‌شود و این امر ضرورت محافظت از این دستگاه ها بیشتر می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});