×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، غفورقاسم پور روز چهارشنبه پنجم خرداد در جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: میادین کلانشهر کرج باید در آستانه انتخابات ۲۸ خردادماه، فضاسازی شود و در این رابطه شهرداران در صف مقدم برای بازآرایی فضای شهر قرار دارند.

وی افزود: طرح های تبلیغات محیطی برگزاری انتخابات از سوی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج به روابط عمومی شهرداری‌ها ابلاغ شده است و انتظار می‌رود در شرف بزرگترین رویداد ملی – سیاسی کشور، کلانشهر کرج که نامدار ایران کوچک است با حضور پر رنگ، پرشور و مشارکت بالای سیاسی نقش آفرین باشد.

فرماندار شهرستان کرج افزود: میادین شهر، ناوگان حمل و نقل عمومی در تبلیغات شهری باید مورد توجه قرار گیرد و در این بین رسانه‌ها و احزاب و گروه‌های سیاسی تریبون دار افزایش نشاط سیاسی خواهند بود.

قاسم پور ادامه داد: تمامی بسترها برای برگزاری انتخابات پیش رو فراهم شده است.

۲۰۰ تخلف زودهنگام انتخاباتی در کلانشهر کرج گزارش شده است

قاسم پور خاطرنشان کرد: هیچ امکاناتی از سوی شهرداری‌ها نباید در جهت حمایت از نامزدها مصروف شود و طبق قانون این اقدام تخلف محرز محسوب شده و مراتب توسط شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی گزارش و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هیأت بازرسی فرمانداری شهرستان کرج تشکیل شده است، گفت: تا به امروز ۲۰۰ مورد تخلف انتخاباتی در سامانه بازرسی و رسیدگی به امور حقوقی ثبت و ضبط گردیده و برای هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کرج پرونده ثبت تخلف دایر گردیده است.

فرماندار کرج گفت: بیش از هزار بازرس در شهرستان کرج روند برگزاری انتخابات را نظارت و پایش خواهند کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});