×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره  عباس دادخواه درحاشیه این نشست در خصوص مصوبات این جلسه اظهار کرد: با توجه به فرمایشات روز گذشته مقام‌معظم رهبری در زمینه برگزاري مراسم دهه اول محرم برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری آن هم به صورت دقیق مورد انجام قرار خواهد گرفت.

دادخواه بیان کرد: به زودی شهرداری با همکاری حوزه ۱۲۷بسیج مجددا نسبت به ضدعفونی کردن کليه اماکن‌ عمومی معابر سطح شهر اقدام خواهد کرد.

وی اعلام کرد: کلیه پارکها و بوستان‌های شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد شد.

شهردار گرمدره تصریح کرد: به منظور کمک‌ به کادر درمان و بيماران کرونایی شهر و در صورت همکاری و درخواست هر کدام از پزشکان عزيز شهر و تأیید دانشگاه علوم پزشكي استان، یکی از اماکن ورزشی شهرداری‌ جهت پذیرش و درمان بيماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار خواهد گرفت.

وی در آخر گفت: امیدوارم همه شهروندان با رعایت نکات بهداشتی لازم و همچنین رعایت کامل و اجرای شیوه نامه های بهداشتی بتوانیم این دوران سخت را پشت سر گذاشته و دیگر شاهد از دست دادن دوستان و همشهریان و هم وطنان خود نباشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});