×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تعیین تکلیف شهردار کرج تا ششم مهر ماه به تعویق افتاد
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، عمار ایزدیار در جمع خبرنگاران اظهار کرد:صبح دوشنبه نامه ای از سوی دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی حقوقی استانداری البرز به شورای شهرکرج  در خصوص شهردار منتخب کرج ارسال شد که طبق درخواست هشت عضو این شورا  موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نائب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد:بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۸ آیین نامه داخلی  شوراها مقرر شد ۱۰ روز موضوع شهردا رمنتخب شهردار کرج به تعویق بیافتد چرا که  حکم بدوی در شعبه ۶۸ دادگاه کیفری مجتمع قضایی کارکنان دولت برای وی صادر شده و حکم قطعی نشده و قرار شد تا ۶ مهرماه سال جاری  مهلت بدهیم .

ایزدیار با بیان اینکه مجید سریزدی حدود ۵۰ روز پیش با کسب هفت رای موافق از مجموع ۱۳ رای شورای شهر کرج به عنوان شهردار انتخاب و به وزارت کشور معرفی شد، بیان کرد: اگر تا این تاریخ تعیین تکلیف شد تصمیم نهایی را می گیریم ؛ موضوع این است که این پرونده تعیین تکلیف شود تا ما بتوانیم تصمیم بگیریم چون رای رای قطعی نبوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در پایان گفت: این موضوع را به رای گیری دوباره می گذاریم و درصورتی که اکثر اعضای شورای شهر به نامبرده رای  مثبت بدهند پرونده را به شورای حل اختلاف خواهیم برد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.