×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیمارستان امام خمینی کرج احیاء و معوقات پرسنل هم پرداخت خواهد شد
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، قدرت‌الله شمیرانی، با اشاره به تشکیل یک جلسه با حضور مسئولان عالی استان و نهادهای مرتبط با موضوع بیمارستان امام خمینی(ره) کرج به منظور کمک به احیاء این بیمارستان گفت: قرار بر این شده تا اصل کار به بنیاد شهید واگذار شود.

شمیرانی افزود: این تصمیم براساس کار کارشناسی جهت رفع نواقص گذشته اتخاذ شده و مورد تأیید نیز قرار گرفته است بر همین اساس اولویت به بنیاد شهید داده شده است.

وی ادامه داد: ۲.۳ از شش دانگ این بیمارستان متعلق به بنیاد شهید و ۳.۷ دانگ نیز متعلق به ۱۶ شهرداری استان البرز است و این واگذاری با موافقت همه شهرداری‌ها صورت خواهد گرفت و تلاش بر این خواهد بود تا بیمارستان هر چه سریعتر راه‌اندازی شود.

این مسئول در خصوص وضعیت معوقات  حقوق پرسنل بیمارستان هم خاطرنشان کرد: کار تعیین میزان بدهی و مشخص شدن معوقات، توسط کارشناسان رسمی دادگستری با همکاری دادگستری استان با جدیت در حال انجام است و میزان معوقات ظرف ۱۵ تا ۲۰ روز آینده مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اتفاق نظر همه مسئولان عالی و نهادهای مرتبط برای احیاء بیمارستان امام خمینی(ره) کرج، گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز آمادگی هر نوع همکاری در این زمینه را دارد تا بیمارستان فعال شده و به چرخه درمان برگردد و دیون پرسنل نیز پرداخت شود.

منبع خبر : ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.