×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بانگ مواسات و همدلی در گرمدره
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره صبح گاه امروز بار دیگر بانگ مواسات و همدلی در شهر گرمدره به صدا در آمد و در پویشی دیگر با همکاری دفتر امام جمعه شهر، شهرداری گرمدره، حوزه های بسیج ۱۲۷ برادران و ۱۲۸ خواهران صدها بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲ میلیون ریال در بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین حجازی نیا ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد امام حسن عسکری ع و هفته بسیج در این خصوص گفت: با توجه به آیات قرآنی در خصوص تعاون‌ و دستگیری از نیازمندان و امر نیکی شهر گرمدره نیز همچون دیگر شهرها در تلاش است با ایجاد موج همدلی و رزمایش های مومنانه مواسات و همدلی با توجه به شیوع بیماری کرونا و موج سوم این بیماری رزمایش های خود  را به بهترین نحو در سطح این شهر اجرایی کند‌.

خطیب جمعه گرمدره ادامه داد: این رزمایش در ادامه رزمایش سوم با همکاری شهرداری،حوزه های بسیج ۱۲۷ برادران و ۱۲۸ خواهران و پایگاه های بسیج تابعه و همچنین همه آنهایی که در امر تعاون و خیر همواره همراه ما بوده اند برگزار شد.

وی تصریح کرد: بسته های معیشتی در این رزمایش که شامل: برنج، مرغ، روغن نباتی، ماکارونی‌.کارت هدیه، ماسک دستمال کاغذی، بسته های بهداشتی و ضدعفونی و … بود با محوریت مسجد جامع جمع آوری و در اختیار نیازمندان این شهر قرار گرفت.

این مسوول ضمن تشکر از همراهی و همکاری همه دست اندرکاران انجام و اجرای این عمل خیر  افزود: از همه کسانی که با پول و یا قدم های خیر در این فعالیت خیرخواهانه مشارکت داشته اند تشکر می کنم و از خداوند می خواهم به کسب و کارشان رونق عنایت بفرماید.

دکتر دادخواه شهردار گرمدره در این خصوص گفت: خداوند را شاکریم که توانستیم بار دیگر در امری خیر بتوانیم حداقل باری کوچک از دوش نیازمندان این شهر برداریم و بتوانیم با برگزاری رزمایش دیگر گامی در جهت مواسات و همدلی برداریم.

دادخواه بیان کرد: بدون شک خداوند کمک خواهد کرد تا بتوانیم در لباس خدمتگزاری همواره در کنار شهروندان شهرمان که متاسفانه بر اثر شیوع کرونا آسیب دیده اند باشیم و ما تا پایان کرونا و شکست آن در کنار مردم خواهیم بود چرا که گرمدره شهر مهربانی بوده و مردم این شهر همواره در تمام مصائب و سختی ها در کنار هم بوده اند.

وی بیان کرد: شهرداری گرمدره با توجه به شیوع کرونا از روزهای ابتدایی بیماری در تلاش بوده است تا بتواند با همراهی خیران گامهای خوبی در جهت کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا بردارد و برگزاری بیش از ۴ رزمایش از جمله فعالیتهای انجام شده در این خصوص بوده است.

شهردار گرمدره در آخر گفت: در ادامه کمک های مومنانه پخش و توزیع رایگان مایک و مواد ضدعفونی در بین مردم و ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین نانوایی ها از ازجمله اقداماتی است که به صورت دوره ای و روزانه به صورت متوالی مورد انجام قرار گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.