×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی آذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، آیت‌الله حسینی همدانی عصر امروز یکشنبه در نشست با هیات رئیسه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی اظهار کرد: باعث ناراحتی و تاسف است که چرا این موسسه با جایگاه واهمیت ویژه ایی که دارد مسئولان به آن بی توجه هستند در حالی که این مجموعه با ظرفیت هایی که دارد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: تا جایی که در توانم بود در این سالها با مراجعاتی که صورت گرفت سعی کردم کارهایی را انجام دهم حتی زمانی که قصد داشتند این موسسه را به بخش خصوصی واگذار کنند، اقداماتی برای این منظور صورت گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه هیچ کجا شرکت موشک سازی را به بخش خصوصی واگذار نمی کنند چطور می توان این موسسه را به بخش خصوصی واگذار کرد، افزود: گسترش علوم درحال توسعه است در حالیکه عمرانسان کوتاه و با موضوعات مختلف مادی و معنوی مواجه است.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اولویت بندی در کار های مهم و ضروری در حوزه علوم گفت: یکی از مهمترین کارها کنار گذاشتن موازی کاری در دستگاه های اجرایی است چراکه دستگاههای رسمی در کشور بایستی برای توسعه هر بخشی آن را به متخصصین متعهد همان حوزه واگذار کنند.

وی با بیان اینکه فرصت زندگی کوتاه ومنابع مالی محدود است باید بررسی کرد چه کار هایی در زمین مانده آن را با قاطعیت و دقت انجام داد، افزود: آنچه که برای حیات بشر در الویت است آنرا انجام داده و شهامت و همت بلندی داشته باشیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تاکید بر برگزاری باشکوه تر صدمین سال موسسه رازی، گفت:در بحث فرهنگی و اطلاع رسانی و فضاهای تبلیغات بصری در سطح شهر برای موسسه رازی به طور ویژه دیده و کم کاری نشود.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه موسسه رازی بخش پدافند غیر عامل را با مسئولین مرتبط فعال تر کند، گفت: چرا باید ساختمان های این موسسه و دستگاه ها فرسوده باشد در حالیکه این موسسه برای امنیت کشور بسیار مهم است.

وی ادامه داد: در روایت داریم بشر به سه چیز امنیت، عدل و آرامش نیاز دارد که آرامش و عدل ریشه در امنیت دارد و بخشی از امنیت کشور مربوط به موسسه رازی است که نقشی در امنیت جامعه و کشور دارد.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه ساخت واکسن کرونا کار بسیارعمیق و پیچیده ایی است، افزود: دشمن خوب می داند که قدرت برای کسانی است که علم دارند و این قدرت علمی که در این موسسه بین المللی است قابل تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در پایان گفت: در این راهی که برای پیشرفت علم وتکنولوژی پیش می روید دشمنان قصد ایجاد موانع برسر راهتان هستند چون می بینند ایران در حال رشد است و من نیز تا جایی که بتوانم با مسئولین کشوری در خصوص مشکلات این موسسه مشکلات را بیان می کنم.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});