×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز ؛ در نشستی که با حضور بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نظرآباد با حسین بغدادی فرماندار این شهرستان برگزار شد، دو طرف بر نقش و اهمیت مهارت آموزی به عنوان رکن اصلی اشتغال و رفع چالش بیکاری تاکید کردند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان نظرآباد در توانمندسازی اقشار مختلف شهرستان از جمله مهارت آموزی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره و بهزیستی نظرآباد، خواستار تعامل و همکاری فرمانداری شهرستان جهت بروزرسانی امکانات کارگاهی مرکز آموزش فنی و حرفه ای نظرآباد شد.

غفاری تاکید کرد: بر اساس نیازسنجی آموزشی، در نظر داریم اقداماتی را در بحث هوشمند سازی ساختمان، انرژی خورشیدی و سمیلاتور جوشکاری انجام دهیم.

حسین بغدادی فرماندار شهرستان نظرآباد نیز در این نشست با اشاره به فعالیتهای خوب صورت گرفته مرکز فنی و حرفه ای نظرآباد در راستای مهارت افزایی مردم شریف شهرستان، بر ایجاد فرصت آموزش، درآمد و کار شرافتمندانه اقشار آسیب‌پذیر پذیر از جمله زنان سرپرست خانوار تاکید کرد.

فرماندار شهرستان نظرآباد با اشاره به ظرفیت‌های ویژه نظرآباد در بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری، تعامل و همکاری دوسویه شهرک های صنعتی شهرستان با فنی و حرفه ای را عامل رونق اقتصادی و افزایش بهره‌وری عنوان کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});