×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی آذر

به گزارش تارا نیوز، حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز برگزار شد، در خصوص شرایط جمهوری اسلامی در اغتشاشات اخیر، گفت: انقلاب اسلامی نه تنها به درخت تنومندی تبدیل شده بلکه بر محیط پیرامونی تاثیر قابل توجهی داشته و در حال تبدیل شدن به یک تمدن نوظهور در جهان است.

وی با بیان اینکه تمدن اسلامی چند ویژگی دارد و در مرحله اول از رذائل اخلاقی خسته است، گفت: آمار جمعیت نامشروع در کشورهای غربی انحطاط اخلاقی در فرهنگ غرب را روشن می‌کند.

حجت الاسلام ولایی با اشاره به اینکه تعداد فرزندان نامشروع در امریکا ۵۰ درصد بیش از متولدین و این آمار در سوییس بیش از ۶۰ درصد متولدین است، گفت: البته این آمار بنا بر تعاریف فرزند نامشروع در قوانین این کشورهاست.

این مقام مسئول این اشتباهات فاحش در فرهنگ غرب از هم پاشیدگی نظام خانواده در فرهنگ غرب را بیش از پیش نشان می‌دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به هجمه رسانه‌های غربی در حوزه‌های مختلف به جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: امپراطوری رسانه‌ای غرب، کشتار ۲ میلیون نفری مردم در عراق و سوریه و اینکه مجموعه‌های امنیتی آمریکا به کشتن افراد مشکوک دست‌می‌زنند را نادیده می‌گیرند و با نفوذ به جمعیت معترضین کشورمان، به جان، اموال و ناموس مردم آسیب می‌زنند.

وی افزود: ناامیدی از این تمدن غربی و حرکت جهان به سمت جریان مقاومتی که در مقابل این تمدن پوشالی غرب بایستد، سختی‌هایی دارد و ایران اسلامی از جنگ، تحریم‌ها، اغتشاش، ترور و غیره همه را از سرگذرانده و حتی بزرگترین قربانی ترور در دنیاست. اما بعید نیست که ایران کشوری بشود که کسی نتواند در برابرش قدعلم کند.

ولایی‌برحق گفت: همانطور که در بسیاری از حوزه‌های علوم نوین پیشرفت کردیم؛ این دروه را هم میگذرانیم. این نفس‌های آخر افرادی است که از مسیر اغتشاش و جنگ‌های خیابانی در بین معترضین مخفی شده اند. ایران اسلامی این روزها را پشت سر خواهد گذاشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه اصحاب رسانه نباید در بسیاری از موضوعات منفعلانه عمل کنند؛ افزود: تحلیل و تدبر در بسیاری از مسائل ضروری است.‌ به فرمایش رهبری در موضوع زن نباید دفاع کنیم؛ بلکه باید حمله کنیم؛ چون کشورهای غربی زن را ابزار تنزل قرارداده اند و چیزی از زن باقی نمانده است و جایگاهی برای زن قائل نیستند. زن بهانه ای است برای این کشورها که چند وقتی امنیت کشورمان را به هم بزنند. اما جمهوری اسلامی این دوره را هم پشت سر خواهد گذاشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش  به اقدامات فرهنگی این نهاد اشاره کرد و گفت: اولین رویداد استارتاپی قرآنی ، طراحی نمادهای ایرانی،اسلامی ویژه نخستین بوستان قرآنی شهر کرج برگزار می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان گفت: این نمایشگاه یک رویدادشتاب استارتاپی است که تا کنون ۵۰ نفر ایده‌دهنده از سراسر کشور اعلام آمادگی و ایده‌‌های خود را ثبت‌کردند که پیش رویدادی در آخر این هفته برگزار و ۱۰ ایده انتخاب می‌شود و نتایج در اختیار داوران قرارمی‌گیرد و در نهایت به ۳ ایده برتر جوایز خاصی اهدا می‌شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});