×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، دکتر مجتبی یعقوبی در خصوص شیوع جهش دلتا و وضعیت کنونی بیمارستان‌های البرز گفت: متأسفانه بخش‌های اورژانس کاملاً پر است و در بیرون اورژانس هم تعداد زیادی بیمار منتظر فراهم شدن شرایط برای بستری هستند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز، افزود: شرایط خوبی از نظر تعداد بیماران نداریم و هر روز هم به تعداد بیماران مبتلا به کرونا اضافه می‌شود.

یعقوبی ادامه داد: اگر روند به همین شکل ادامه داشته باشد و پروتکل‌ها رعایت نشود، در روزهای آینده موقعیت بدتری پیدا خواهیم کرد.

این متخصص بیماری‌های عفونی با بیان اینکه در حال حاضر سوش دلتا غالب شده است، گفت: ابتلا به کرونای دلتا با علائمی چون سردرد، گلودرد، آبریزش بینی، ضعف و بی حالی و بدن درد خود را نشان می‌دهد و بعد علائم تنفسی نیز ایجاد می‌شود بنابراین اگر کسی این علائم را داشت باید به پزشک مراجعه کند.

وی در پایان اظهار کرد: چیزی که در حال حاضر شایع است ابتلا به صورت خانوادگی است و افراد در دورهمی‌ها و مهمانی‌های خانوادگی بیمار می‌شوند بنابراین از مردم می‌خواهیم در این شرایط بحرانی دورهمی‌های خانوادگی را تعطیل کنند. باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم شرکت در تجمعات از بحران بیشتر جلوگیری کنیم.

منبع خبر : ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});