×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زهره رزمی آذر

به گزارش تارا نیوز، مجتبی عبداللهی در جلسه پیگیری ساخت ۲۰۰ مدرسه در استان که روز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: استان البرز محرومترین استان کشور در سرانه های آموزشی است، بر این اساس ساخت ۱۰۰ مدرسه طی سفر رییس جمهور محترم به استان با مشارکت دولت و بخش خصوصی، مصوب شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به استقبالی که از سوی خیرین برای این منظور صورت گرفت، مقرر شد که طی برهه زمانی ۳ ساله ساخت ۲۰۰ مدرسه را دنبال کنیم تا گام بلندی در جهت جبران کمبود ۵ هزار و ۵۰۰ کلاس درس برداریم.

عبداللهی گفت: اکنون بسیاری از شهرداری های استان نسبت به اختصاص اراضی مناسب برای ایجاد مدرسه، اقدام کرده اند که جای قدردانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین کمبود سرانه های آموزشی در شهرهای کرج و فردیس است از این رو علیرغم کمبود زمین در این دو شهر باید از ظرفیت های اراضی ملی و نهادهای مستقر ملی در استان بهره برداری کنیم.

استاندار البرز در پایان گفت: خیرین و دولت پای کار هستند تا یک بار برای همیشه این ضعف بزرگ جبران شود ولی از اموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس استان انتظار می رود که با تلاش مضاعفی در این امر ورود کنند و با جدیت پیگیر امور باشند.

انتهای پیام

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});